Meistersinger Only

No3 vandaag.

7 likes

Hij is echt prachtig! Ik zag ‘m in m’n mailbox voorbij komen.
Tot nog toe was er niet echt een horloge wat ik als ‘grail’ zag, maar ik denk dat ik er nu toch één gevonden heb.
Als die over een tijdje voor 50% onder list te vinden is, dan is er geen twijfel meer :grimacing:

1 like

Voor de helft zou ik hem ook wel willen, maar ik vrees dat dat wel lang kan duren.
De Lunascope is al een tijdje op de markt, maar die vind ik nooit significant goedkoper.

Die blijft inderdaad flink aan de prijs.
Heb het altijd jammer gevonden dat die 40mm was, deze Stratoscope wint met z’n 43mm!
Die grote moonphase mag ook wel in een mooi formaat kast.

2 likes

Ik heb geen van beide ooit in het echt gezien, maar ik sluit me bij je aan.

De 40mm MS’s die ik heb zijn voor mij ook wel de ondergrens qua maat. (Maar ik ben ook bijna 2 meter)

40mm is voor veel mensen een mooie maat, ik begrijp hier op het forum dat veel mensen dat al te groot vinden.

Het blijft dus persoonlijk, maar ik plaats de Stratoscope nu ook boven de Lunascope op mijn wishlist.

Eerst moeten er bij mij wat Meistersingers uit voordat ik een nieuwe MS koop, dus ergens ben ik blij dat de Stratoscope veel te duur is :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dat valt mij ook op idd.
Is 40mm niet groot voor jou?

40mm gaat uitstekend. Salthora was ideaal qua maat. 43mm is wat groot.

8 likes

De eerstvolgende MS voor mij zal een black edition Perigraph worden.
Zo mooi…

1 like

Ik begrijp er toch niets van dat er geen interesse is in mijn Salthora hier op het forum. Hartstikke mooi en duidelijk horloge toch!

Staat jou in ieder geval goed Koen, prima maat idd. Maar ik begrijp dat jij hem niet meer hebt?

Staat er volgens mij één op marktplaats te koop.

Ik heb dezelfde 2x gehad. Beide keren niet heel makkelijk verkocht. Voor een nagenoeg nieuwe kreeg ik 900 geloof ik. Het is geduld en afschrijven voor gevorderden. Je moet vooral net de koper ervoor treffen.

Er zijn 2 meistersingers die ik nog graag wil hebben. De 38mm Perigraph en de Lunascope. Beide zie ik eigenlijk nooit langskomen.

2 likes

Dat is niet degene die ik zoek.

Hahaha. Als je hetzelfde horloge 2x koopt zeker😆

Lunascope was ik ook naar op zoek (tot Stratoscope😀) en idd niet te vinden voor een normale prijs.

Maar goed, ik heb 7 MS en vind 5 een groot genoeg deel van de collectie.
Ze zijn verslavend die MS’s, want ik krijg Salthora Meta X ook niet uit mijn hoofd :laughing: Maar eerst afbouwen !

1 like

Misschien leuk voor dit topic…

Van geen enkel ander merk heb ik er 7 :smiley:

14 likes

:wink::smirk:

:+1::muscle:
Welke kleur/band?

Die Salthora en Unomatik zijn prachtig :heart_eyes:

1 like

Dank je. De Unomatic zie ik nooit gaan, de Salthora staat in het blauw, voor misschien een blauwe Salthora Meta X🙂

Over de Unomatik gesproken, zoek het verschil tussen de 2 foto’s

En inderdaad een fantastisch horloge.

4 likes

Yea or nay voor deze nieuwe MS?

Gelimiteerd op 200 stuks (wat ik bij MS maar met een korreltje zout neem, alles is SE of LE) met een adviesprijs van 1790 uuries. Niet gek.

7 likes