Meistersinger Only

Ja die lume zou voor mij beslissend zijn. Zo mooi!

3 likes

Ja, die Lume is ge-wel-dig!!

En dat kleurverloop van zwart naar blauw ook!

Kroon vind ik van deze ook mooier.

13 likes

50/50 stand so far, maar ik kies voor de Stratoscope.

1 like

:thinking::grimacing::sweat_smile:

Grotere formaat spreekt me ook wat meer aan.

Maar de getallen zijn op de Lunascope weer erg mooi!

1 like

Dat ja. Dat maakt het typisch Meistersinger en ook mijn 1e keuze

2 likes

Ik ga er onbevangen in. Heb 0 kennis van het merk, behalve dat ik weet dat ze maar 1 wijzer hebben. Vind met name die maanaanduiding geweldig. Ik ga me eerst maar eens wat meer inlezen. Thnx voor jullie reactie’s!

5 likes

Ah ok al beslist.

Gaaf man :ok_hand:t5:

Spijtig dat ie maar 1 wijzer heeft :wink:

Just to be sure: de CW moonglow heb je ook bekeken?

Misschien niet het juiste topic voor deze suggestie, maar doe het toch. Mijn issue met een lunascope was altijd de prijs.

3 likes

Beslist is pas als gekocht is. :smiley:

Nu wel. MeisterSinger vind ik mooier. But thnx!

4 likes

Gaaf! Uiteindelijk kun je met een meistersinger geen verkeerde keuze maken wat mij betreft :wink:

1 like

Vandaag de Meistersinger om.
Soms nog aan het kijken om deze 43mm versie een keer om te ruilen voor de 40mm blauwe versie.
Dat staat denk ik wat mooier om mijn wat kleinere pols.
Wel een net wat andere kleur blauw.

10 likes

11 likes

Dag beste mensen,

Na een tijd met heel veel plezier in dit topic te hebben meegekeken naar al dat moois dat hier voorbij komt, ben ik afgelopen week naar Juwelier Loonstra in Maastricht gegaan voor de aanschaf van mijn eerste Meistersinger.

Alle lof voor deze juwelier trouwens, we waren bijna 4 uur aanwezig en de juwelier heeft letterlijk en figuurlijk alles uit de kast getrokken om ons zo goed mogelijk te helpen. Een onvergetelijke ervaring, passend bij een uniek horloge. Ik ben er ontzettend blij mee!

Het is een Meistersinger Perigraph Bronze Line (AM1017BR) geworden. Dit horloge is mij toen ik me online aan het oriënteren was nooit echt opgevallen, met name doordat ik geen fan ben van de originele band. Deze originele band heb ik direct laten vervangen door deze Kaufmann Texstrap. Naast deze band heb ik een donkerblauwe suède band er bij gekocht, maar deze staat nog in bestelling, dus hierover later meer. Zo zie je maar; je kunt uren online rondspeuren, maar de horloges eens met eigen ogen bewonderen, en ze vooral ook even op je eigen pols zien, geeft een heel ander beeld.

Mijn horloge is trouwens ongedragen aangeschaft, maar is door Meistersinger gebruikt om te showen op beurzen en evenementen. Hierdoor is het brons al wat doffer geworden, hetgeen de horloge in mijn ogen een stuk stoerdere, meer vintage look geeft.

Ik ben benieuwd naar jullie mening! :slight_smile: Nogmaals dank aan Ronald Loonstra van Juwelier Loonstra in Maastricht.

17 likes

Gaaf!

2 likes

Heel cool! Gefeliciteerd!

2 likes

Zeer mooi.
Goede keuze en veel plezier.

2 likes

Mooi hoor. Veel plezier ermee!

2 likes

Ja, heel mooi. Brons is zoiezo mooier dan goud/double.
Ik vind een kast van 38 mm beter bij me passen, maar het 38 mm model is niet mooi.
Wat je schrijft; kijken in het echt is het beste wat je kunt doen.
Als straks de winkels weer open zijn wordt het mijn tijd :slight_smile:

2 likes

Mijn 2e Metris, blijf die kast ontzettend gaaf vinden

12 likes

Een heel mooi horloge, twijfel alleen aan de maat, 38 mm klinkt zo klein.
Passen in een winkel is op dit moment wel een dingetje….

1 like