Meistersinger Only

Als je in de buurt woont mag je de mijne wel een keer vasthouden. Het horloge that is.

Doordat het vooral dial is en weinig bezel oogt hij niet klein hoor.

Pb maar een keer dan :slight_smile:

2 likes

Dat kan een goede optie zijn.
De rest buiten het horloge mag je inderdaad zelf vasthouden. :joy:

2 likes

7 likes

Blijft toch een mooi exemplaar, de klassieke N01. En mooie kleurstelling ook met die band, is dat een originele?
Heb zelf de N03 maar bij aanschaf toch op een donkerbruin leer later zetten, maar zit er nu toch over te denken te switchen naar cognac kleur.

2 likes

Ja blijft echt mooi.
Ga alleen nog een keer voor de blauwe 40mm versie.
Die past wat beter bij mijn pols.

Origineel heeft deze een grijze band.

Nu zit er voor de winter een bruine Hirsch Mariner op.

5 likes

Ik heb gestemd, maar twijfel kwam snel na lezen comments. Nu weet ik het niet meer. Wat ben ik blij dat ik niet in jouw schoenen sta :rofl:

1 like

Superhorloge.
Groeten van zijn broer

8 likes

8 likes

Mocht er nog iemand van zijn No3 af willen, dan hoor ik het graag :slight_smile:

Ik niet, ben er nog veel te blij mee!

3 likes

Goedendag allen.
Ik ben op zoek naar een Meistinger, nagenoeg nieuw of nieuw.
Nu ben ik op Chrono 24 aan het rond neuzen, omdat daar veel modellen te zien zijn.
Vooral als nieuweling is dat prettig om door de bomen het bos nog te zien.
Wat ik me afvraag, zou in Duitsland de prijs lager zijn dan hier in NL omdat de keuze en de hoeveelheid daar groter is?

Ik denk dat waar het het goedkoopst is per model wisselt. Volgens mij moet je kijken welke je het liefst hebt en dan de beste zoeken. Bij de AD krijg je op MS ook wel korting als je erom vraagt.

@meistersinger: ik ben al vaker de kreet AD tegen gekomen. Bedoel je mijn/de krant het AD?
Dat is vreemd, ik ben al 300 jaar abonnee, een horloge aanbieding is me nog nooit opgevallen.

Welke juwelier heeft de grootste collectie in NL?

Wilde van de week een klokje laten repareren, blijken de juweliers geen essientiele winkels te zijn.
Heb gelijk tegen het meisje waar ik al 10 jaren+ mee samenwoon gezegd: wil wel met je trouwen, maar de ringenboer is dicht. Nog heeel lang…

1 like

AD= Authorized Dealer
Niet elke (geen enkele) juwelier is AD van elk merk.
Waar ze Omega verkopen verkopen ze misschien geen Meistersinger en andersom.
Bij de AD kun je precies bestellen welke je wilt.
Waar gaat je voorkeur naar uit?

Nu met cognac band, leek me wel gepast tijdens dry january :sweat_smile:

10 likes

10 likes

Mijn 24h edition - 1 van 24. Binnenkort waarschijnlijk in het blauw. Als je interesse hebt stuur mij dan maar een PB :hugs:

5 likes

Mooi ding. Is dat de 40mm? Hoe bevalt die?

1 like

Ja, dit is de 40mm, ben er erg blij mee en bevalt goed!

2 likes

Gaaf! Ik zit eraan te denken om die ook aan de verzameling toe te voegen. Kan alleen amper foto’s of filmpjes van dit model vinden. Zou jij misschien eens wat foto’s willen maken en posten?liefst ook van om de pols.

alleen als je er zin in hebt uiteraard :wink:

2 likes