Meistersinger Only

merkwaardig verhaal :man_shrugging:

Geweldig hoor zo’n duo!
Heb je nu en een handwinder en een automaat van de Unomatic?

Met 8 ben jij hier denk ik koning Meistersinger :+1: :trophy:

Tegenwoordig mag ik ook tot de selecte groep horen! Van iemand op het forum overgenomen.
Het doel van 2023 is al behaald :wink:

9 likes

Welkom :tada: :confetti_ball:

Een goed begin!

2 likes

dat hebben we allemaal gedacht maar nu zitten we met enorme collectie hehe

Welkom

3 likes

Sinds dinsdag ook “lid van de club” en eindelijk een Meistersinger gekocht. Dit stond al ontzettend lang op mijn lijstje, maar altijd boven mijn zelf ingestelde budget (nu ook, maar ik had bedacht dat het nu wel kon :rofl:)
Meteen een mooie vouwsluiting op laten zetten, maakt hem net even dat beetje extra af voor mij.

Ontzettend blij mee, echt een genot om naar te kijken.


18 likes

Beauty🥰

1 like

Wat een plaatje, he? Draag vandaag mijn Pangaea zonder datum (handwinder uit 2010). Die blauwe sunburst dial is een feestje voor de ogen. Geniet van je nieuwe aanwinst!

2 likes

Gefeliciteerd :partying_face:
Prachtig horloge met een schitterende sunburst wijzerplaat :sunny:

2 likes

Dank jullie wel. Ben ook helemaal happy hier mee. En inderdaad, die blauwe kleur is echt een genot om naar te blijven kijken. De kleurcombinatie met de band is ook helemaal spot on.
Daarnaast de details dat de indices bij 12-3-6-9 oranje/goud kleurig zijn en de rest wit is ook wel weer erg leuk.

3 likes

De Rolex loopt iets achter :wink:

1 like

Prachtig :heart_eyes:

Veel plezier ermee!

2 likes

Dank je wel, deze gaat de pols voorlopig niet verlaten :wink:

1 like

12 likes

Het gaat hard. Inmiddels terug naar 4.


Links de (vermoedelijke) blijvers, rechts de ‘‘reservebank’’

edit: De 1Z heeft geloof ik toch een basisplaats… :grinning:

8 likes

NEEEE, zelfs de Meister de Meistersingers reeds weg, de unomatik. Ai ai ai.

Dit ging inderdaad snel, maar de vraag is, wat komt er in de plaats. Omega, Tudor of welke verrassing.
Wat ook, geniet er van.

En hou nog enkele Meistersingers over.

1 like

Uiteindelijk wil Jasper @Meistersinger toch een Rolex?

1 like

Het spijt me Marco, ik moest nog even aan je denken bij het inpakken :slightly_smiling_face:

Ik had hem ergens ook graag gehouden, om meerdere redenen van tofheid, maar ik heb gewoon te veel horloges.

Er komt dus ook niets voor in de plaats

Beloofd. Ik zal er zeker 2 of 3 houden. Alleen de Singulator nog en dan ben ik qua Meistersinger wel klaar met uitdunnen.

Fijne avond Marco en MS-fans!

2 likes

Dat blijf jij zeggen, maar die wens is niet heel sterk. Zeg nooit nooit, maar ik heb nog nooit de moeite willen nemen een Rolex proberen te kopen, dat zegt misschien genoeg over hoe graag ik er één wil

1 like