Meistersinger Only

Een ex van jou in goed gezelschap?

4 likes

Waarbij ik kan vermelden dat de Meistersinger absoluut een blijver is!

1 like

Voor de 75 editie mag je altijd een pb sturen als je hem zat bent :stuck_out_tongue: @Meistersinger

1 like

Ronduit schandalig… :sleepy:

:facepunch: :sunglasses:

2 likes

lijkt me een mooie aanbod, heb mijne veel meer betaald :thinking:

1 like

11 likes

ziet er vet uit me gele band :+1:

2 likes

6 likes

Zag deze Lunascope voorbij komen bij De Tijd in Doetinchem: Meistersinger Lunascope - LS908G | Juwelier de Tijd

Een prachtig horloge, maar €3.450 lijkt me aan de hoge kant?

6 likes

Dat ben ik beide met je eens.

Meistersinger lijkt als veel andere merken zo gaandeweg steeds duurder te zijn geworden.
Je koopt een prachtig horloge, maar voor 3500€ is er denk ik ‘‘meer’’ horloge te vinden. Waardevastere ook trouwens.

Hmm, zie inderdaad nu ook dat de adviesprijzen flink gestegen zijn. Stond me bij dat deze ergens rond de €2.900 lag, maar inmiddels gestegen naar €3.790.

Vond het al een beetje vreemd dat ze meer dan de adviesprijs vroegen voor een tweedehands exemplaar. De VP nodigt sowieso niet echt uit om langs te gaan, wetende dat je 50% af mag schrijven.

Zo, nog een topic dat ik sinds vandaag mag vervuilen

6 likes
1 like

beste meistersinger liefhebbers :thinking:

hoop niet hiermee de regels van de forum te overtreden maar wilde het volgende met jullie delen.

Paar manden geleden heb ik van @koetsjh prachtige meistersinger Unomat overgenomen, merk toch dat ik deze eingid draag en zou deze eventueel willen verkopen.

wellicht is hier iemand geïnteresseerd?

hoor het wel van jullie

groet Tare

Daar is de horlogemarkt voor!

1 like

dat begrijp ik , rede dat ik het hier eerst vraag is puur omdat hier leden zijn die ervan houden.

er zijn helaas niet veel mensen in deze nogal bijzondere merk ( wat mij betreft) geïnteresseerd.

Speciaal voor @Schoen gaat Meistersinger de 38mm Perigraph opnieuw uitbrengen.

Een korte vooruitblik van monochrome watches.

Helaas geen zwart, maar dat is misschien voor mensen zoals mij met een uit de originele productie. Hij is wel een stuk duurder geworden…

2 likes

Kijk! En een blauwe! Die 22 snippen is inderdaad een beetje overdreven.

1 like

Dit iets voor je?

4 likes

6 likes