Meistersinger Only

Dat is echt teleurstellend voor zo een mooi en leuk merk.

Direct reageren naar Meistersinger toe.

Je hebt nu wel een heel speciale limited edition. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Echt…hoe krijgen ze het voor elkaar ? :see_no_evil:

2 likes

Met waarschijnlijk 99.9% van de horloges met de kroon rechts, kan ik me deze vergissing wel voorstellen. Slordig, zeker, maar voorstelbaar. En Meistersinger zal het vast met excuses in orde maken

1 like

Ja, daarom zou ik het lekker zo laten… tenzij je natuurlijk expres de kroon aan de andere kant wilde.

2 likes

Mogguh,

Heb meteen even geschakeld met de altijd vriendelijke medewerkers van MS.

Juist omdat zij de kroon op links in het gamma hebben zou je verwachten dat er beter op letten. Maar shit happens en het zijn ook maar mensen.
Kreeg netjes een retourlabel dus gaat het vandaag weer op de post voor herstel.

Ik heb nog even overwogen of ik zo inderdaad een limited binnen een limited zou hebben, ha ha.
Maar juist voor dit model gekozen omdat de kroon links zit.

Dus maar weer even geduld de komende weken :upside_down_face:

4 likes

Wauw, de unboxing van de Singularis wordt vast een feestje voor je.
En geniet van de voorpret, de gedachte dat je die mooie blauwe wijzerplaat elke dag van dichtbij kunt bekijken.

1 like

Oh serieus , ik vond juist de blauwe dial zo mooi.
Ach, over smaak valt niet te twisten en ook dit is een plaatje :heart_eyes:

1 like

Als het goed is vandaag :balloon:

Zondermeer ook prachtig, maar voor de Circularis heb ik heel bewust voor de ‘‘champagne’’-dial gekozen. Zo’n topstuk vond ik mooi om in de ‘‘oer’’-Meistersinger kleur te hebben.
Temeer omdat ik zo’n MS niet meer had en verder al (te?) veel blauw in de collectie heb

3 likes

Toen het horloge uit de doos tevoorschijn kwam, was duidelijk dat het niet de minste Meistersinger was, maar de euforie over het horloge komt misschien later, want er is helaas een probleem.

Bij het op tijd zetten merkte ik al dat als je aan de kroon draaide de wijzer mooi constant rond ging, maar dat er een deel van de circel was waar hij even stopte of wat inhield. (tussen ± 5 en 7 uur)
Nu heeft het horloge vanmiddag prima gelopen, maar zag ik om 7 uur opeens dat hij flink achter liep. Opnieuw ingesteld, maar nu 2 uur achter en 2 uur later zijn er helaas geen 2 uur verstreken op het horloge. Hij lijkt dus ergens vast of aan te lopen.

Maar even laten bezinken :unamused:

O nee Jasper!
Dat is echt balen. Eindelijk binnen en dan deze teleurstelling. Klinkt als een retour…

1 like

Dank voor je medeleven, maar dit luxeprobleem is vast oplosbaar

Ja dat kan, maar ik wil hem eigenlijk niet kwijt en dan moet hij weer opgestuurd naar het buitenland. Misschien net zo makkelijk meteen naar Meistersinger.

Heb jij het Duitse telefoonnummer van de site gebeld? Is dat de slimste manier van schakelen?

1 like

Aj, da’s een ongemak dat je liever niet hebt. Beter dat het meteen aan het licht komt. Hopelijk kom je tot een goede oplossingen, ongeacht met welke partij. Nog iets meer geduld en dan… #polstijd.

1 like

Dat is zo spijtig, gewoon snel laten oplossen en dan genieten

Maar foto’s kunnen altijd wel geplaast worden hoor :wink:

1 like

Heb jij het Duitse telefoonnummer van de site gebeld? Is dat de slimste manier van schakelen?
[/quote]

Ik heb gemaild met het algemene mail adres - service@meistersinger.de
En reactie kwam al snel van Jelka Wiens die meestal snel reageert.
Zelf via Post NL verstuurd, MS maakt gebruik van UPS.

1 like

Hi Jasper, wat is Mesh, een verkoop website?

1 like

Dank voor je antwoord. Ik kijk even waar ik met de verkoper kom, maar ik geloof dat naar MS sturen wel mijn voorkeur heeft.

Mesh is een type band, zie hieronder

Fijn weekend Ms-liefhebbers!

2 likes

Aaaah , ik las het bericht verkeerd :see_no_evil:

:rofl:

1 like

Poeh das erg balen hoor! Hopelijk wordt het goed opgelost!

1 like

Zuur natuurlijk, maar dat zal MS wel oplossen…

Hier vandaag de Unomatik.

7 likes

Hij gaat morgen naar Duitsland…

Blijft toch grandioos! Met de full-lume-versie als overtreffende trap

Toch maar even een foto van de Circularis. Tussen 8 en half 6 doet hij het uitstekend. Gisteren dus de hele dag tot half 6 van kunnen genieten :heart_eyes:

7 likes