Meistersinger Only

:+1:

1 like

8 likes

7 likes

Beste forumleden,

Dit is mijn eerste post op het forum. Leuk om zoveel enthousiaste horlogeliefhebbers te zien.
Een aantal weken geleden heb ik mijn eerste Meistersinger aangeschaft en van de week mijn tweede.
Vind het leuk om te zien dat er een aparte MS topic is. Dus voel mij ook vrij om twee foto’s te delen.

1e is een Salthora meta blauw uurwerk.

2e is een Salthora blackline die vd week binnen zal komen.

Heb nog wel wat leuke Meistersinger horloges gezien, maar voor nu ben ik door het horlogekrediet heen bij mijn vrouw :grin:

12 likes

Dat zijn 2 mooie modelen om mee te beginnen.

Meistersinger is trouwens een zeer leuk merk met heel veel verschillend modelen, het werkt verslavend :grin::grin:

1 like

Haha ja dat had ik ook al door. Een Stratoscope en een Bellahora zou ik niet afwijzen als ik die cadeau krijg :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Voor mij de mooiste en ook het geluk dat ik er 2 in de collectie heb : De unomatik.

6 likes

Welkom op het forum en de MS draad! Mooie Nieuwe aanwinsten waar wij allemaal van mee kunnen genieten :ok_hand:

4 likes

Oefff die is ook heel mooi. Naja de wishlist blijft zo groeien.
Mag als nieuw lid niet meer antwoorden

2 likes

10 likes

Hi,
is het horloge weer terug?

1 like

De Circularis ligt nu in Munster bij Meistersinger, ontvangstbevestiging gehad. Maar het zal wel een aantal weken duren denk ik.
Maar nu ik hem even irl in handen heb gehad, heb ik echt iets om naar uit te kijken, hij is echt fantastisch!
En ik kan wat langer van bovenstaande Ed205 genieten :slightly_smiling_face:

4 likes

Ik sla ééntje al niet af :wink:

1 like

Ondanks dat het een pracht horloge is mag hij na 6 jaar trouwe dienst vertrekken. Mocht iemand interesse hebben, hij staat in het blauwe gedeelte.

7 likes

Hier duurt het ook alweer langer dan toegezegd.
ik heb geduld :rofl: maar niet zoveel.

Komt vast goed :+1:t3:

Het wachten is beloond.
Het mooie pakpapier brengt een lach op m’n gezicht

Voor het ongemak hebben ze er een heuse pen bij gedaan. Toch een leuk gebaar.

14 likes

Zo, nu kun je weer genieten :smiley:
Fraai exemplaar hoor! :+1:

1 like

De nieuwe aanwinst is binnen. :grin:

11 likes

Fijn dat jouw Meistersinger weer terug is!
Nu nog meer een ‘conversationpiece’ :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd :clinking_glasses:

2 likes