Meistersinger only

8 likes

12 likes

Weer een mooi exemplaar, nog niet eerder gezien

2 likes

Heeft iemand ervaring met de kosten, als je Pangea Day date is gevallen en de twee datum ringen liggen los onder de wijzers :woozy_face: Hij loopt nog prima :grimacing:

Het hoeft geen groot ingreep te zijn maar dat is natuurlijk pas te zien als het uurwerk is geopend.

2 likes

Niet lang geleden liet ik mijn MS vallen en de center cap van de wijzers was eraf.
Grote beurt en reparatie kostte me €260 bij Meistersinger zelf.

2 likes

Denk dat je sowieso 200+ moet rekenen

1 like

De prijzen voor service staan transparant op de website van Meistersinger.

Mocht je deze route nemen, hou er rekening dat een lichte polijstbeurt standaard inbegrepen is. Zeer expliciet melden als niet gewenst.

3 likes

11 likes

12 likes

Die kastvorm :yum:

2 likes

is en blijft heerlijk. En niet alleen om naar te kijken :wink:

2 likes

Nooit eerder gezien.
De standaard foto’s doen m geen recht.

2 likes

Ja @Anthony heeft hem mooi op de foto gezet

Hier de zwarte variant

7 likes

18 dagen stilte in dit topic :unamused:

Ik heb mijn grailMS net klaar gemaakt voor de wissel van vandaag

12 likes

De Unomatik.

10 likes

Soms komt de kans maar 1 keer voorbij, die kans was er voor mij maar de twijfel sloeg toe en die kans vervloog.
Hopende dat ie nog eens ergens voorbij komt als “for sale”

7 likes

Deze net in het blauw gezet

Ik denk dat ik de collectie zo afsluit, alhoewel het gevaar er natuurlijk inzit dat ze weer een leuk model uitbrengen.

7 likes

Al langere tijd ben ik geboeid geweest voor het merk Meistersinger. Dit jaar was het moment dat ze ook echt in mijn bezit zijn gekomen.

Zo heb ik nu een 2012 NL editie

En een No.1 met mooie donkerbruine band:

Ondertussen 2 Seiko duikers aangeschaft, maar dat is het niet voor mij. Mijn volgende horloge die in mijn collectie komt zal hoogstwaarschijnlijk weer een MeisterSinger zijn.

11 likes

Leuk die 2012👍 die kende ik niet.

1 like