Meistersinger Only

Er zijn weer 2 mooie nieuwe versie’s van de Unomat

De NL versie

En de International versie

Die poolblauwe is wel zeer knap vind ik.

11 likes

Nooit verwacht dat deze wél goed afleesbaar zou zijn. :smiley: :+1:

Maar hij is super!

14 likes

Die stalen band staat hem wel heel erg goed zeg! Ik heb de Planet Earth gehad op het vegan-bandje. Heel toepasselijk natuurlijk voor zo’n versie en prima bandje, maar deze mesh maakt het een heel ander (en mooier) horloge :+1:

1 like

Ja vind ik ook. Helemaal eens met de soort band en de “aard” van het horloge op een vegan band, maar deze band maakt het tikkie chique/sportief en, hoe gek het klinkt, toch iets meer under-the-radar omdat het geheel meer spreekt, in plaats van alleen de “poppende” wereldbol.

't Is overigens ook de originele Meistersinger mesh, met vouwsluiting. Best zwaar, maar heel prettig draagbaar.

1 like

Ja dat heb je heel goed gedaan! Het was ‘‘too much globe’’ en door de sprekendere band waar dan idd ook aandacht naar uit gaat is dat niet meer het geval. Lof voor je keuze :+1:

1 like

Summertime :sunglasses:

10 likes

Mooi dat blauw :ok_hand:t3:

1 like

Inmiddels 4 stuks :wink:

Een kleine rode Neo
Een pangaea day date met een meistersinger stalen band (en een quick release zwarte leren band met rood stiksel)
Een bell hora
En een meistersinger circularis met het te gave mechanische handopwind uurwerk met 5 dagen gangreserve

16 likes

Fantastisch :+1:
en de restmag er ook wel zijn hoor! Mooi kwartet

2 likes

Ja super mooie kleur, maar wat moeilijk te fotograferen…
Zag dat ik hem alweer 7 jaar heb, blijft nog steeds mooi :innocent:

1 like

Goed bezig, leuk merk.
Dat zijn er 4 mooie om van te genieten. Enjoy

2 likes

Het hele verhaal valt te lezen onder algemeen.
Maar wilde ook hier even mijn nieuwe trots showen.

Dank @Meistersinger Jasper ! :blush:

14 likes

Erg mooie band wat hieraan zit :+1:

2 likes

Vandaag mogen ontvangen. Wat een tof horloge. Blij mee

18 likes

Gefeliciteerd. Een hele leuke Meistersinger met een prachtige kast. Ik heb de Black Line uitvoering met zwarte kast, maar het valt me elke keer op dat de kastvorm en belijning veel mooier uitkomt op de stalen versie. Heel mooi, mooie band ook :+1:

:heart_eyes:

Na registratie van mijn horloge, een aantal dagen later een pakketje binnen met een notitieblokje, pen en een kaartje. Dit vind ik toch een leuk stukje klantenbinding.

10 likes

Good night!

12 likes

Ben een beetje aan het experimenteren met verschillende kleuren banden.
Eigenlijk best tevreden over deze combi

8 likes

Wat is de wijzerplaat toch prachtig…

12 likes