Wat een prachtige diepblauwe kleur heeft deze!
Het horloge gelijk een service beurt laten geven bij MS, na 7 weken kwam hij terug!
Helaas zaten de day/date ringen er scheef in en liep de rotor erg rauw
Hij is nu weer terug naar MS
Dat is zuur zeg, 7 weken is natuurlijk al lang genoeg.
Als dit dan het resultaat is van het onderhoud….
Duimen voor je op de goed afloop
Het weekend is voor mij begonnen, en dat is altijd een mooi excuus om deze tevoorschijn te halen!
En zeg nou zelf, als er geen excuus is dan verzinnen we er wel één.
Subliem😍
Mijn Pangea day date heeft toch wel behoefte aan een service beurt. De rotor gaat erg stroef, waardoor hij toch niet lekker oplaad.
Nou heb ik nog nooit een horloge laten servicen, waar laten jullie je MS eigenlijk servicen?
Voor zover ik weet zit er een Sellita sw200 in.
Ik kom onder Rotterdam vandaan, Clockwise krijgt een goede review van het forum en zit in de buurt. Gewoon eens langsgaan?
Dat kan uiteraard.
Ook kun je hem naar MS (Münster Duitsland) sturen. Heb je hem met een week of 6 terug.
Tarieven staan op de site en zijn behapbaar.
Als je de tijd hebt dan is MS Duitsland zeker een optie.
Alhoewel de laatste twee ervaringen hier in dit draadje geen goede indruk achterlaten.
Mijn ervaring kwam als slordig over. De NL editie had bij terugkomst de kroon aan de andere zijde zitten. Dus mocht het uurwerk direct retour voor herstel.
Dank om aan mij te denken,
Ziet er zeer mooi uit en vooral omdat ik tijdens het werk uitzicht heb op het Atonium
En ook omdat ik recent nog een andere meister heb aangeschaft, bij deze de eerste foto’s hier
Gaaf dat uitzicht! Sla je slag! Je NA ook mooi zeg!
We zien de Meistersinger wel voorbij komen met de ‘real deal’ op de achtergrond
Foto van tijdje geleden
Dat was ook wel een beetje mijn conclusie #nopressure
Ik zie op de Meistersinger site nu de no3 ook in 38mm. Zal deze eens passen ergens binnenkort! Wil deze club wellicht ook wel joinen .
In het blauw heb je er ook een
Dat is een no1, tenzij je een ander topic bedoeld die ik niet zie ;).
Idd [quote=“Ambis, post:1770, topic:99996”]
no1
[/quote] mijn fout