Meistersinger only

10 likes

Idd als je tijd hebt :slightly_frowning_face:
Zie hierboven mijn ervaring, helaas nog niet voorbij!
Omdat hij scheef (datumringen) en stroef de rotor liet rondgaan is hij teruggestuurd met het verzoek om snel herstel.
Helaas ik denk dat hij straks gewoon weer 7 weken weg is, hopelijk nu wel volgens de beloofde kwaliteitsnorm. Helaas afwachten want hij is nog niet terug.

1 like

Balen zeg!
Hopen dat hij weer helemaal goed en een beetje snel bij je terugkomt.
Maar een indicatie hoelang het ongeveer duurt zou toch wel fijn en op zijn plaats zijn.

Vandaag kon ik de meistersinger Pangea day/date voor de 2e keer ophalen na meer dan 3 maanden reparatie :frowning:
Helaas dus, de day ring zit er nog steeds scheef in :smirk:
Er wordt dus wederom contact opgenomen met meistersinger, hoe dit op te lossen! Ben benieuwd, de verkoper is vriendelijk. Maar ik weet niet of ik dat kan blijven, is nu ruim 3 maanden in reparatie (2x naar meistersinger) en nu maar weer afwachten!

1 like

Jeetje wat zuur! Ik heb mijn Perigraph eens voor schade herstel naar MS moeten sturen (de binnenste schijf van de wijzerplaat was los gekomen omdat hij een keer uit mijn handen vloog toen ik nog niet helemaal wakker was…) en toen is hij keurig binnen 2 weken weer terug gekomen als nieuw. Dus het verbaast me wel om dit te lezen, erg teleurstellend. Hopelijk komt het gauw goed!

2 likes

Dat is wel teleurstellend :anguished:
Hoop voor je dat het deze keer goedkomt.

1 like

Ik heb alleen maar goede ervaring met de klanten/reparatieservice van Meistersinger.

Mijn ‘Meistersinger’ vandaag

3 likes

Aardig wat redundantie ingebouwd daar op die wijzer.

1 like

Je leesbril niet op vandaag Jasper :rofl:

OMEistersingerGA :face_with_monocle:

1 like

Kijk nog eens goed Maarten :wink:

14 likes

Weten wat je wil is ook goed he.

1 like

Hint?
Ik krijg de clou niet mee geloof ik :see_no_evil::rofl:

1 like

Het zit hem in de wijzers:smiley:

Aaaaaaaaah, het is optisch een heuse Einzeiger :wink:

1 like

C’est ca :grinning:

10 likes

Prachtige collectie …

2 likes

Beetje surfend naar moonphase horloges als volgende kanshebber om toegevogd te worden aan de collectie kwam ik onderstaande tegen van MS.
Met de grote maan een plaatje :heart_eyes: , vind ik dan tenminste.

Wat vinden jullie?

5 likes

De meistersinger gaat voor de derde X naar Meistersinger, de foto’s zijn bekeken en er wordt gesproken over toleranties tussen de ringen :woozy_face: De horlogemaker wil hem zien! Toleranties tussen de ringen lijkt mij logisch, maar scheve dag/date ringen is geen tolerantie :face_with_symbols_over_mouth: Ben benieuwd hoelang hij weer onderweg is en hoelang? Nu al sinds begin mei in reparatie :cry: