Ik had recent een gebroken mainspring in m’n Meistersinger (SW200-1).
Een hobbyist herstelt dat op enkele dagen. Misschien eens op het forum hier luisteren of er geen liefhebber je wil helpen?
Bij deze, mainspring van de meistersinger vakkundig vervangen door @Serge2, samen met een service van de kast en een snelle polish van het glas.
Niet mis.
Mooi bewerkte wijzerplaat passend bij het thema. En met de Bell hora als basis een geslaagde poging om weer iets bijzonders neer te zetten.
Prachtig!
In samenwerking met Parijse juwelier Ocarat lees ik net op de MS-site.
Al een tijdje hier aan het meelezen, online aan het speuren en in het hoofd aan het puzzelen naar mooie strap combinaties met de Meistersinger Vintago, blauwe wijzerplaat. De originele leren bruine band is zo langzamerhand aan vervanging toe, en de combi is erg mooi, klassiek en een tikkie degelijk.
Benieuwd naar ideeën!
Wat is er mis met wederom bruin? In combinatie met blauw altijd een goede keuze.
Maar mocht je eens wat anders willen zou ik me orienteren op grijs (zie foto) of babyblauw.
Benieuwd naar het eindresultaat dat je kiest.
Het beeld van de Notre Dame hield me bezig. Het raam heel herkenbaar, maar hoe was het nu ook alweer echt.
Mooi hoor
Met bruin is niks mis, maar ook in dat segment lastig om een weg te vinden. Een en ander geprobeerd, maar terug gestuurd. Omdat het www niet volstaat met allerlei strap combi vraag ik het hier
De grijze band is goed gevonden zo, waar komt deze vandaan?
De grijze band is van Meistersinger.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ook al andere kleuren in Azie heb besteld.
Met wisselend succes, maar voor die prijzen accepteer je dat.