Een 'oer’Meistersinger. Heel erg mooi👍
Ja precies. Zo zie ik dat ook.
Dit is m’n 4e Meistersinger. De vorige 3 bleven niet hangen. Soort haat-liefde. Ik hoop dat deze wel blijft.
Welke zijn voorgegaan?
Doe je best. Ik vind dit echt een hele ‘pure’ Meistersinger. Op zich wel leuk dat ze met de nieuwe releases de wat minder klassieke kant op gaan,maar gevoelsmatig is de jouwe hoe hij hoort!
Ik draag er eigenlijk nog maar één, ook een klassieke, een Circularis. De N01’s liggen al een jaar alleen maar voor de verzameling.
De no.3, Salthora en Perigraph date
Binnenkort verwacht ik mijn mooie meistersinger op te halen. Het lange wachten heeft voornamelijk te maken met de langere gele band. Kan ik wellicht iemand bli maken met de originele gele band van meistersinger?
Wel toffe kleur geel heh. Ja mijn pols was net wat dikker en zou niet goed passen. Nu maatje groter en gelijk vlinder sluiting.
20 mm?
Ja 20mm, van de Pangea. Staat echt super tof bij een blauwe plaat!
Perigraph😂 sorry
Ik heb inmiddels 2x een probleempje gehad met mijn Urban Day Date.
Eerste keer was (binnen de garantie) het witte “dopje” bovenop de wijzer losgekomen. Via juwelier naar Meistersinger gestuurd en kosteloos hersteld. Gelijk een kleine servicebeurt met meting erbij gekregen.
Tweede keer was er (buiten de garantie) iets met de kroon. Als ik de tijd wilde verzetten dan draaide ik de hele kroon eruit. Via website contact gezocht en uitgelegd. Meistersinger heeft op hun kosten een UPS zending aangemaakt, de kroon gerepareerd en het weer op hun kosten geretourneerd. En achteraf geen factuur omdat het buiten de garantie viel.
Kan niet anders zeggen dan dat hun service fantastisch is.
Wat een geweldige combi is dat toch Blauwe plaat met gele band
Veel plezier met deze mooie MS!
Wakosta?
Geen idee