Mooi dit Marco!
Naast een aantal andere (minder bijzondere horloges) een Meistersinger Neo Vintage Edition 19/20 + Yonger&Bresson in de winder. Hier staan ze en toe in om het uurwerk niet te lang te laten stilstaan.
Mooi hoor.
Geïntegreerde band…
Review met prijs
The MeisterSinger Kaenos Model Family Is A Fresh New Take On An Integrated Bracelet Sports Watch | aBlogtoWatch The MeisterSinger Kaenos Model Family Is A Fresh New Take On An Integrated Bracelet Sports Watch | aBlogtoWatch
Best mooi, die Kaenos (nieuw, in het Grieks), maar wel prijzig. Ik kocht een limited edition (333 stuks, zie hierboven) in 2007 voor nog geen 800 euro, nieuw. De meeste reguliere modellen kostten rond de 500. Ze vragen nu met droge ogen voor reguliere horloges 250% meer, een stijging van 14% per jaar
En ze zijn rete-lastig om af te lezen, hun charme is meteen ook het grootste nadeel en voor mij uiteindelijk reden om het horloge weer van de hand te doen. De enige Meistersinger nu nog in huis is die van Wagner.
Ik vind ze helemaal niet moeilijk af te lezen…
Da’s heel fijn voor je, draag 'm vooral met veel plezier. To each their own.
Doe ik
Deze prijsstijgingen zijn helaas niet voorbehouden aan Meistersinger.
Er is veel veranderd over de laatste 20 jaar.
Mijn woonhuis 225% in 12 jaar.
Mijn salaris 235% sinds 20 jaar.
De boodschappen, ik zou het niet weten, maar ik gok dat het meegegroeid is want ik hou geen extra spaargeld over
Mijn eerste meistersinger, full set + 2 originele leren bandjes. Ondanks dat het een dresser is… Vindt ik de nato strap erg goed samen gaan met het horloge.
Welke maat is dit?
Dit is een 36mm neo Q
Lijkt best mooi groot op jouw pols, de mijne is een 40 of 41 mm en dat ziet er vergelijkbaar uit.
Zo zie je maar dat er een reden is dat horloges in verschillende maten komen.
Haha mijn pols is inderdaad maar 17cm. Vandaar dat ik ook voor een wat kleiner model ben gegaan!
Mooie aanwinst.
Is de dial een beige tint of grijs?
Thanks! De dial is een beige/bruine/grijze kleur, ligt er net aan hoe 't licht erop valt. Foto doet erg onder de ware kleur in goed licht.
MEISTERSINGER NEO NED917 met Sellita SW221 uurwerk op een lederen Strapsco vintage bund band. Oh, zo cool.
Leuke afwisseling met die band, geeft een soort jaren 70 look.
Ik ga eens shoppen