Hallo, zoals jullie misschien weten was ik eigenlijk bezig met het sparen voor een limited Meistersinger van Juwelier van Willigen in Rotterdam of de Pangaea.
Nu blijkt dat ik door omstandigheden dit misschien niet voor elkaar krijg heb ik besloten om de Meistersinger van Marc-B1 over te nemen.
Het is het welbekende 1Z type en ik zal binnen kort nog even wat betere foto’s maken, maar hier alvast 2 wristshots…
Als orisfan ben ik natuurlijk bevooroordeeld, maar ik vind hem prachtig, gedeeltelijk open wijzers, een wijzer voor de weekdagen. Super! Over die afgesneden 3 zou ik denk ik maar overheen stappen, het is toch maar 2 x per dag even 3 uur :D.
Als orisfan ben ik natuurlijk bevooroordeeld, maar
ik vind hem prachtig, gedeeltelijk open wijzers,
een wijzer voor de weekdagen. Super! Over die
afgesneden 3 zou ik denk ik maar overheen
stappen, het is toch maar 2 x per dag even 3 uur
:D.
Groet
Orisfan
Nou ja , nogmaals. Het was/is een dijk van een klok ( horloge ) , en snap dat het met de grote van het kaliber te maken heeft dat die datum net niet past…
En er zijn VEEL duurdere merken die de cijfers “afkappen” waar en hoe ze maar willen…
Maar ik werd STAPELGEK van die 3 ! Ik zag alleen die 3 nog maar.
Toen nog getwijfeld over een nog nieuwe Charlie Parker, en toen de handdoek wat Oris betreft maar in de ring gegooid…
De nieuwe in die Jazz-serie met die “pianotoetsen” erg fraai.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, top.
Ik heb nu de foto’s diverse malen bekeken, maar ik blijf de combinatie Meistersinger/tattoo’s wel een heel vreemde vinden.
Beetje vreemd maar daarom ook wel weer oké.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, top.
Ik heb nu de foto’s diverse malen bekeken, maar ik
blijf de combinatie Meistersinger/tattoo’s wel een
heel vreemde vinden.
Beetje vreemd maar daarom ook wel weer oké.
Ik zal vanavond wat combinaties posten die je nog veel vreemder zal vinden. Alhoewel de liefde voor horloges natuurlijk niks met tattoos heeft te maken