MeisterSinger Pangaea Automatic?

Ik zat bet even te kijken op de site van MeisterSinger, die ze uitgebreid aan het verbouwen zijn na de aankoop van de “.de” versie van hun eigen naam, en toen zag ik deze foto:

En omdat er op het internet nog niets over geschreven lijkt, heb ik 'm maar even hier neer gezet :smiley: Mooi is ie! Nu nog in de “kleurtjes”!

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,214618,214803#msg-214803

Meistersingerfan, je refereert naar een topic dat Henrik (de TS van dit topic) zelf gemaakt heeft…

Ik vind 'm mooi, ziet er ook comfortabel dun uit!

Henrik, bevalt die pangea je nog goed eigenlijk? Ik blijf het een prachtig horloge vinden, met name de kleurtjes natuurlijk :slight_smile:

Krentenbol Schreef:

Meistersingerfan, je refereert naar een topic dat
Henrik (de TS van dit topic) zelf gemaakt
heeft…

Ik vind 'm mooi, ziet er ook comfortabel dun uit!

Ja ? Maar het topic ging toen om de nieuwe Pangaea handopwinder.
Dacht dat het erom ging dat er vraagtekens stonden bij een Pangaea automaat.

Er was toen al bekend dat er na de handopwinder,“overgegaan” zou worden op een Pangaea met automaat.

En hij is wederom mooi ,zoniet hetzelfde, alleen vond/vind ik de Pangaea met handopwinding wat passender.
Maar deze heeft Henrik dan ook.:):wink:

Hoewel ik hem mooi vind, hoeveel variaties op hetzelfde thema kun je bedenken?
Het wordt wel erg veel meer van hetzelfde.

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Hoewel ik hem mooi vind, hoeveel variaties op
hetzelfde thema kun je bedenken?
Het wordt wel erg veel meer van hetzelfde.

Groeten,

Martin

+1

Ja , is of zal op den duur zeker moeilijk worden om vernieuwend te blijven.

Je ziet het al aan die jaarlijkse limited, en dan de “speciale” editie’s voor juweliers e.d.
Aan de ene kant wel leuk, het zijn over het algemeen echt kleine serie’s.

Aan de andere kant ; als je er 1 hebt , heb je ze ( buiten singular of monograph )allemaal…8-):slight_smile:

Vernieuwend voor wat betreft de Pangaea : is een geheel ander horloge als no1 of no3. Hij doet mij kwa feeling een beetje denken aan een Nomos Orion.

Een ietsje te fragiel vind ik hem. Maar ik heb redelijke polsen…:wink:

Ik ben eigenlijk benieuwd wat er in de plaats van de no2 terug gaat komen…

En met ( e.v.t ) het terugkomen van een no2, zouden ze wat mij betreft de 3-zeigers eruit moeten gooien.
Maar heb geen idee hoor, wellicht dat die best goed verkocht worden ?
Dat ze echt bijdragen aan omzet ?

Ja, dat de intentie er was wisten we wel, maar dat het horloge er nu ook is lijkt nieuws.

Kijk maar hoeveel variaties er zijn op het thema met twee wijzers en drie wijzer? We zijn dus nog lang niet van ze af ben ik bang :smiley:

Ja heel erg goed! Ik heb een paar andere horloges maar deze draag ik als een van de enigen regelmatig.