Nou , dat valt niet mee. Op MS-forum slapen ze nogā¦ Een fotootje van de PVD Perigraph.
Klein maar fijn.
ETA 2824-2 of SELLITA SW 200-1
Diameter van 43 mm
Behuizing van roestvrij staal met PVD coating
Glas-rug, 5 bar waterdicht, Sapphire Crystal
38 Uur power reserve
Zwarte of witte band met rode contraststiksels
PVD gesp
Limited 200 st.
Prijs: ā¬ 1,649.00 (incl. BTW)
Hee leuk een limited das onverwacht! Had hem al langs zien komen op facebook.
Voor dat geld mogen ze de horloge wel gaan leveren met een mooiere band trouwens, ik heb hier op de limited precies de zelfde kroko print band, en echt mooi kan ik hem toch niet vinden een echte krokodil er op zou al een stuk mooier zijn!
Ja DLC is toch veel beter, waarom kiest hij daar dan niet voor, of hij komt dalijk met een limited van 200 stuks die DLC coating
Datum vind ik onnodig op een āonthaast horlogeā.
Nep kroko slaat nergens op met die prijs die hij er voor wil hebben, snap dat ie steeds hoger wil āmikkenā maar dan moet je dat hogere niveau wel verdienen.
En ja een handopwinder verdient toch mijn voorkeur bij de MeisterSinger, al is het maar dat omdat die zo mooi in de kast past!
Als niet-Meistersinger kenner valt me dat ook op,
het m.i. te grote aantal limited edities.
Precies kijk die jaarlijkse limited dat is gewoon mooi, dan kan je elk jaar met iets speciaals komen, en zo maak je op een gegeven moment ook collectors items, maar hij lijkt met iedereen in zee te gaan als er morgen een loodgietersbedrijf 50 jaar betaat en hij wil te ere van het 50 jaar bestaan een limited betellen dan moet ie bij MeisterSinger zijn, dan drukken ze er wel een toiletpot op en limited nummer 1243 is geboren !
Ik vind het echt jammer pietje de juwelier bestaat 25 jaar een limited een verdeler in amsterdam heeft iets te vieren en er komt een limited enz enz
Ik vind het nog steeds geweldige horloges hoor daar niet van
Als niet-Meistersinger kenner valt me dat ook
op,
Precies kijk die jaarlijkse limited dat is gewoon
mooi, dan kan je elk jaar met iets speciaals
komen, en zo maak je op een gegeven moment ook
collectors items, maar hij lijkt met iedereen in
zee te gaan als er morgen een loodgietersbedrijf
50 jaar betaat en hij wil te ere van het 50 jaar
bestaan een limited betellen dan moet ie bij
MeisterSinger zijn, dan drukken ze er wel een
toiletpot op en limited nummer 1243 is geboren !
Ik vind het echt jammer pietje de juwelier bestaat
25 jaar een limited een verdeler in amsterdam
heeft iets te vieren en er komt een limited enz
enz
Ik vind het nog steeds geweldige horloges hoor
daar niet van
Als niet-Meistersinger kenner valt me dat ook
op,
Ja , dat is wel beetje zoā¦
Aan de andere kant lenen de horloges zich er
uitermate voor.
Vind/denk ik dan. Het concept is ( op den duur )
vrij beperkt natuurlijk.
Dit lees ik wel vaker maar het concept is toch veelzijdiger dan een normaal horloge, die hebben ook altijd 3 wijzers, dat blijft dan toch het zelfde, wat dat betreft heeft hij iets veel uniekers in handen dan de meeste normale horloge bouwers, maar het is gewoon tijd dat hij of zijn team achter de tekentafel gaan zitten en ipv alleen maar kleurtjes veranderen ook andere kasten gaat ontwerpen of nog mooier een eigen uurwerk, je kan er zoveel mee doen andere materialen voor de kasten enz enz!
Dit lees ik wel vaker maar het concept is toch
veelzijdiger dan een normaal horloge, die hebben
ook altijd 3 wijzers, dat blijft dan toch het
zelfde, wat dat betreft heeft hij iets veel
uniekers in handen dan de meeste normale horloge
bouwers, maar het is gewoon tijd dat hij of zijn
team achter de tekentafel gaan zitten en ipv
alleen maar kleurtjes veranderen ook andere kasten
gaat ontwerpen of nog mooier een eigen uurwerk, je
kan er zoveel mee doen andere materialen voor de
kasten enz enz!
Ik vind dit een belachelijke prijs voor een simpel Eta/Sellita uurwerk. Je betaalt dus even plat gezegd ruim ā¬1000 voor de wijzerplaat. Overigens geldt datzelfde bezwaar ook voor een aantal andere merken, waarbij de vraagprijs vaak nog exorbitanter is. Mijn stelling: een stalen horloge met een āsimpelā ETA uurwerk mag niet meer kosten dan ā¬750 en bij voorkeur maximaal ā¬500.
Groet Roelof