Ik ben aan het kijken naar een Meistersinger model n01 of n03 met zwarte wijzerplaat en rosekleurige cijfers. Nu hoorde ik dat deze horloges vaak het probleem hebben dat of de cijfers verkleuren of de cijfers los kunnen laten…
Is dat bij iemand bekend ?
Iemand nog een tip voor een goede leverancier bv via internet ?
Zelf heb ik nog nooit van dit probleem gehoord. Ik heb de no3 in het zilver. Waanzinnig mooi klokkie.
2 jaar garantie zullen toch wel genoeg zijn om er achter te komen of dit zo is. Dr zit maar een wijzer op, dan kunnen een paar cijfers meer of minder ook niet meer boeien toch.:#
Ik heb de No3 met geblauwde en opgelegde cijfers. Tot nu toe ligt er niks los onder het glas. Ik heb er ook nog nooit van gelezen dat ze los kunnen laten terwijl ik toch veel research gedaan heb alvorens deze klok te kopen.
Kopen zou ik hem niet via internet maar bij de vakhandel. Neem er de tijd voor en beslis bij een bakje koffie welk type het wordt. Ik weet zeker dat je gaat twijfelen als je meerdere modellen - in het echt - voor je neus hebt liggen.
Mocht je ooit aanspraak willen maken op garantie (loslaten van cijfertjes bijvoorbeeld :D) dan ben je volgens mij beter uit bij de vakhandel.