Inderdaad hij is alweer terug!
Ik had in het woensdag topic gemeld dat ik een nieuwe heb mogen ophalen.
Fantastische service inderdaad van Van Willegen (rotterdam) en Meistersinger.
De No 01 tikt nu vrolijk om mijn pols
Inderdaad hij is alweer terug!
Ik had in het woensdag topic gemeld dat ik een nieuwe heb mogen ophalen.
Fantastische service inderdaad van Van Willegen (rotterdam) en Meistersinger.
De No 01 tikt nu vrolijk om mijn pols
Help !!!
Ik heb gisteren een no 1 gekocht en hij loopt niet meer !!
Opgewonden en al 
Help !!!
Ik heb gisteren een no 1 gekocht en hij loopt niet
meer !!
Opgewonden en al
Terug naar de verkoper.
Nelisb87 Schreef:
Help !!!
Ik heb gisteren een no 1 gekocht en hij loopt
niet
meer !!
Opgewonden en alTerug naar de verkoper.
Lijkt me duidelijk, je hebt hem toch bij een officiële dealer gekocht?
Vroegah, toen ik nog jong was en de meeste van jullie nog niet geboren, was er het audiomerk “Luxman”. Dit merk leverde een meer dan gemiddelde kwaliteit, maar…woonde je in Nederland, had je extra mazzel. In Loosdrecht was de fa. Audioscript gevestigd, wat Luxman importeerde. Audioscript verbeterde hier en daar de fabrieksmodellen met o.a. het zg. anti-birdie filter voor de tuners. De fabriek in Japan nam deze verbeteringen zelfs af en toe over.
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde schrijven is het volgende: als er een bulk apparaten uit Japan binnen waren gekomen, gingen alle dozen open, de versterkers en tuners eruit en aan het stroom gezet. Nadat deze een aantal uren op spanning hadden gestaan, werd alles nagemeten en zonodig nog beter afgeregeld, dan de fabrieksinstellingen. Resultaat: er kwam nauwelijks iets terug voor reparatie, door dit preventieve optreden van de importeur.
Misschien een idee voor menig horloge-importeur om deze werkwijze ook in te voeren…
In Loosdrecht was de fa. Audioscript
gevestigd, wat Luxman importeerde.
Misschien OT, maar herken dit volledig. Ik heb daar eens een paar John Bowers Active One luidsprekers gekocht. De service van Audioscript is wat mij betreft legendarisch. Zelf aanbieden om lang, lang nadat de garantie afgelopen was de boarden te modificeren, tweeters te vervangen. Alles preventief, ongekend.
Nu gebruik ik al weer wat jaartjes Bryston, 20 jaar garantie. Kom daar maar eens om in de horlogewereld