Meistersinger stuk

Zoals ik eerder had gepost heb ik afelopen zaterdag een nieuwe Meistersinger No 1 gekocht.

Helaas stond de klok na 4 uur al stil.

Zojuist terug gebracht naar de juwelier die hem laat omruilen voor een nieuwe, hij bleek dus echt kapot.

Nu weer wachten, echt onwijs balen als je al zo lang naar dat horloge uitkijkt…

Lekker klote!

Wordt de nieuwe wel een beetje snel geleverd?

idd balen, maar erg netjes dat ze hem meteen omruilen voor een nieuwe … je leest nl ook regelmatig andere verhalen …

Sterkte.:stuck_out_tongue:

seamaster Schreef:

idd balen, maar erg netjes dat ze hem meteen
omruilen voor een nieuwe … je leest nl ook
regelmatig andere verhalen …

Inderdaad. Je zou verwachten dat dit standaard is, maar helaas niet.
Sterkte met wachten!

Groeten,

Martin

Jeetje, kan me voorstellen dat dit balen is. Onlangs ook een Rolex die terug moest voor afstellen ofzo.

Weet je ook wat er mis is met je Meistersinger?

:X Het blijven mechanische apararaten, die stuk kunnen gaan. Wel jammer te constateren dat de kwaliteitsafdeling niet goed heeft gewerkt. Wellicht dat ze weer kunnen leren om hun perfectie nog verder te perfectioneren. Sterkte in ieder geval gewenst.

Ze proberen het deze week nog te regelen, maar Hemelvaart zit ertussen.
Op zich is de intentie om het dus snel te regelen.

Ik ken dat gevoel heeeeeeeeeeeeeel erg. Ga iedere dag lekker een blokje om of ga extra sporten, naar de film, de hele dag slapen. Dan gaan de dagen veel sneller om:D

Raar hoor.

Liep hij ( nog ) wel in de winkel ?

Jammer hoor. Nou , goed…

Mooi dat je een nieuwe krijgt , i.p.v “maar weer es laten repareren” met onbestemd gevoel eraan over houdend ! :wink:

Effen volhouden.

DaanL Schreef:

Zoals ik eerder had gepost heb ik afelopen
zaterdag een nieuwe Meistersinger No 1 gekocht.

Helaas stond de klok na 4 uur al stil.

Zojuist terug gebracht naar de juwelier die hem
laat omruilen voor een nieuwe, hij bleek dus echt
kapot.

Nu weer wachten, echt onwijs balen als je al zo
lang naar dat horloge uitkijkt…

Da’s balen, maar gelukkig had je hem bij van Willigen gekocht en dat is gewoon een hele nette, eerlijke zaak.
Die hebben graag tevreden klanten. :slight_smile:

Da’s balen, wel raar dat ze maar 1 exemplaar op voorraad hebben, zelf zou ik ff checken (serienr.) of je straks niet een gerepareerde terug krijgt.

Succes!

mvg, Frans

Je moet 'm wel opwinden of bewegen he? Het is geen quartz. :smiley:

Maar serieus, ik heb eens een horloge verkocht, een automatische chronograaf met een redelijk zeldzaam uurwerk (was ook niet goedkoop), en na een week of twee kreeg ik een mail van de koper dat het horloge 's ochtends vaak stil stond en of ik mee wilde betalen als hij hem naar de horlogemaker zou brengen voor een batterijwissel… ECHT WAAR! ECHT!

Henrik Schreef:

kreeg ik een mail van de koper
dat het horloge 's ochtends vaak stil stond en of
ik mee wilde betalen als hij hem naar de
horlogemaker zou brengen voor een
batterijwissel… ECHT WAAR! ECHT!

(:D(:D(:D(:D8-)

Wat heb je geantwoord? “Betaal jij de kosten van het openmaken, dan betaal ik de batterij”, of zoiets?

Helaas was de veer compleet opgewonden, maar stond t uurwerk stil, ik dacht (hoopte) dan het slechts mijn onervarenheid met een handopwinder was, dan had ik hem nu gewoon om gehad.
Ipv dus maar weer t Seiko 5je, wat een soort rotsje in de branding is…

Mooi dat je nu alweer een nieuwe hebt ontvangen.

Wat een service van Van Willegen en Meistersinger!

balen is dat, fijn dat ze hem omruilen en niet zeuren over repareren. Heb wel eens anders meegemaakt…
Hopelijk kun je snel van je nieuwe Meistersinger gaan genieten.

groet,
Arno.

Sjiek he? Dit was wel heel snel, ze zei dat ze hoopte dat het deze week zou lukken, maar binnen 1 dag had ik niet verwacht :slight_smile:

Ben er erg tevreden mee en de klok heeft het record van de vorige al verbroken, ruim 5 uur :slight_smile:

Huh, heeft stef een glazenbol? Ik heb hier geen post van Daan gezien dat ie al vervangen was…

Wel top ze zo een goeie service hebben. (tu)

marnix_moed Schreef:

Huh, heeft stef een glazenbol? Ik heb hier geen
post van Daan gezien dat ie al vervangen was…

Wel top ze zo een goeie service hebben. (tu)

Dorst die vraag niet te stellen…:sunglasses:

Maar binnen een dag geloof ik ja ! B)-