:X Het blijven mechanische apararaten, die stuk kunnen gaan. Wel jammer te constateren dat de kwaliteitsafdeling niet goed heeft gewerkt. Wellicht dat ze weer kunnen leren om hun perfectie nog verder te perfectioneren. Sterkte in ieder geval gewenst.
Ik ken dat gevoel heeeeeeeeeeeeeel erg. Ga iedere dag lekker een blokje om of ga extra sporten, naar de film, de hele dag slapen. Dan gaan de dagen veel sneller om:D
Je moet 'm wel opwinden of bewegen he? Het is geen quartz.
Maar serieus, ik heb eens een horloge verkocht, een automatische chronograaf met een redelijk zeldzaam uurwerk (was ook niet goedkoop), en na een week of twee kreeg ik een mail van de koper dat het horloge 's ochtends vaak stil stond en of ik mee wilde betalen als hij hem naar de horlogemaker zou brengen voor een batterijwissel… ECHT WAAR! ECHT!
kreeg ik een mail van de koper
dat het horloge 's ochtends vaak stil stond en of
ik mee wilde betalen als hij hem naar de
horlogemaker zou brengen voor een
batterijwissel… ECHT WAAR! ECHT!
Wat heb je geantwoord? “Betaal jij de kosten van het openmaken, dan betaal ik de batterij”, of zoiets?
Helaas was de veer compleet opgewonden, maar stond t uurwerk stil, ik dacht (hoopte) dan het slechts mijn onervarenheid met een handopwinder was, dan had ik hem nu gewoon om gehad.
Ipv dus maar weer t Seiko 5je, wat een soort rotsje in de branding is…
balen is dat, fijn dat ze hem omruilen en niet zeuren over repareren. Heb wel eens anders meegemaakt…
Hopelijk kun je snel van je nieuwe Meistersinger gaan genieten.