MeisterSinger uit Japan? ( Urban )

Juist.

Maar niemand vertelt me wat er mis is met een Miyota. Alleen maar dat het niet kan.

1 like

Er is niet mis mee. In bepaalde segmenten. Niet bij een merk dat zich, zoals @MeistersingerFa vind ik terecht aangeeft, aan het opwerken is. Er is cash gegenereerd en een stapje HOGER lonkt.

Het volgende kan toch ook niet? Een Lambo hoort een levensgevaarlijk monster te zijn en niet ineens aantrekkelijk te worden voor gezinnen.

image

4 likes

Dat zei ik ook niet.:wink:

Het past gewoon niet bij de zogenaamde Duitse ‘degelijkheid’ wat hij tot nu toe altijd heeft geprefereerd met zijn merk.

( maar dat weet en snap je zelf ook wel ):hugs:

1 like

Ik vind dat geen vergelijking. Een miyota is even nauwkeurig, van uitstekende kwaliteit. Een horloge uurwerk doet het goed of niet, er zit niets tussen in. Is het nauwkeurig en betrouwbaar? De rest is sentiment. Bij mij overigens dus niet. Een manifacture van Rolex is even nauwkeurig als een ETA of Miyota of Seiko, en even betrouwbaar. (vloeken in de kerk, want sentiment is sterker dan rationaliteit).

4 likes

Hier klopt niks van. Jij wil gewoon rellen :smile: Ik bemoei me er niet meer mee.

Nee, ik hoor gewoon geen argument dat dat niet zo is. Natuurlijk rel ik, maar toch hoor ik geen argument. Misschien van een horlogemaker. @PeterLC.

1 like

Niet? Exclusiviteit, kwaliteit en originaliteit bewaren vind ik ze wel vergelijkbaar qua voorbeeld, maar goed.

Ik pak een biertje na een lange dag. Zucht.

Weer geen argument.:joy:
Waarom is een miyota minder. Alleen om de prijs?

2 likes

Ik heb geen puf meer om tot je door te proberen te dringen. That’s all. Mag een ander mooi doen.

Voor de beleving had het wel beter geweest om er een duits of zwitsers uurwerk in te zetten, word een beetje vreemde kruising zo

1 like

Het is om maar weer eens de auto’s ter vergelijking te stellen , een Volkswagen met een Hyundaimotor.

Een Audi met een Nissanmotor.

Een Mercedes met een Lexusmotor.

En is er tot nu toe niet aan het merk gespijkerd als: Duits , Duits ,Duits! ( de Zwitserse ETA daargelaten… dan zou het mij nog.

Maar hij zit met zijn / sommige prijzen onderhand in het bovenste segment joh.

En de ‘kracht’ was tot nu toe dat een basis No.1 of een No.3 uiterlijk ( kwa wijzerplaat en beleving ) niet veel verschilde van een Circularis van pak ‘m beet 3000 euro.

2 likes

Maar die motoren leveren ook mindere prestaties. Of niet? Stel een BMW 3 serie kost 10K minder met een renault moter van gelijke kwaliteit. Maar dan, ik hou niet van auto’s.

image

1 like

Prima dat ze ze dragen hoor :sunglasses:

Ik vind trouwens de wijzer zo veel te kort en ‘propperig’…:stuck_out_tongue_winking_eye:
image

Zie ‘m al in de volgende MS-catalogus staan met Miyota…:roll_eyes:

1 like

Lolbroek. Ik had zo’n kleur Perigraph. Mis hem wel een beetje.:confused:

Welterusten strakkies @marijn :wink:

2 likes