Meistersinger under construction

Mijn vrouw haar Meistersinger Neo 36mm is under construction. Iemand enig idee waar ik een nieuw (plexi) glas kan vinden? Of moet ik daar echt voor bij de dealer zijn?

Alvast bedankt…

Niemand die me hier aan kan helpen?

In een andere thread werd mij Juwelier Simons aangeraden die allerlei glazen kan sourcen voor allerlei horloges: Die zijn nu bezig om een Saffier glas op m’n Citizen Promaster Sky met standaard mineraal te zetten.

En er zit een tent in Sittard die dit soort dingen doet. Maar bestellen op eBay of zo… ja, misschien @HanDavinci eens vragen hoe en bij wie hij onderdelen sourced.

Dat gezegd hebbende, je titel is slecht. Waarom maak je er niet “36mm plexi glaasje gezocht” van?

Horlogeglas.nl

Seiko is mah thing. Geen kaas gegeten van een Meistersinger. Als het glaasje niet orgineel hoeft te zijn kun je Cousins UK of Otto Frei proberen.

We gaan nou niet moeilijk doen he, apenlijm is apenlijm :upside_down:

Edit: waarom krijg je als je als je op Gorrilla glue googled ook heel veel uh ontspanned onkruid :thinking:

1 like

Ik wil het ook best wel doen. Laat ik TS eerst een krabbel zetten onder mijn vrijwaringsformulier.

Business as usual dus …

1 like

Bedankt voor de tips. Glaasje inmiddels gevonden (afther marked) en netjes gemonteerd. Weet niet waar hij uiteindellijk vandaan is gekomen, maar ziet er goed uit…