Je schiet jezelf in de voet als je deze prijs ervoor betaald en verwacht dat ie meer waard wordt.
In 2012 heb ik de mijne gekocht. De listprijs was toen rond € 1800, maar ik had hem in de opruiming nog een heel stuk goedkoper.
Afhankelijk van staat/leeftijd doen die Unomatiks hier tussen de € 600 en € 1000 vraagprijs. En voor laatstgenoemde prijs zijn ze zelfs bijna niet te slijten…
Zijn ondergewaardeerde horloges maar ook niet ieders ding.
Thx maar ik was ook absoluut niet van plan om dit soort prijzen er voor te betalen, vroeg me af het eventueel door het serie nummer kwam. Ik er ooit 1 gehad maar deze met mn stomme kop verkocht , zelf ooit €650 voor betaald.
Tussen de €600 en €1000 lijkt me inderdaad een stuk reëler
Misschien is het proberen waard, maar zijn er echt MS verzamelaars die zo veel geld uitgeven aan een serienummer? Van bepaalde merken/types kan ik het me voorstellen, maar Meistersinger is daar niet een van
Ik ga de verkopen van EBay een bericht sturen , ik k an niet op maken uit de foto’s of tekst of de wijzer zwart of blauw is , blauwe wijzer is voor mij top.
Particuliere verkoop dus waarom retour of garantir
Prijs lijkt me prima maar Yrseke ver weg. Het hele account doet me wel denken aan een horlogemaker aldaar. Kan je het halen of gaat het verzenden worden?
Denk wel dat het horloge mogelijk geserviced moet worden… gezien het 10 jaar oud is. Zit er een standaard uurwerk in? Zo ja, dan kan iedereen het servicen en zou in het risico wel durven nemen.
Of het limited verhaal wat uitmaakt… dikke premium lijkt er niet op te zitten.