Meistersinger vouwsluiting

Ik heb nog nooit een horloge met vouwsluiting gehad en vraag mij af of dat wat is?

Het gaat dus om de Meistersinger vouwsluiting.

Volgend weekend wil ik een Meistersinger N02 kopen maar weet nog niet of ik er verstandig aan doe om een vouwsluiting te nemen.

Jullie zullen wel denken wat is dit voor mafkees maar ik heb er dus weinig verstand van.

Groeten,Stef.

Ik ben van mening dat een vouwsluiting altijd verstandig is. Een leren band slijt veel minder omdat deze geen scherpe vouwen hoeft te maken.

Ze zijn niet goedkoop (€80,-), maar zijn het zeker waard.

edwin16 Schreef:

Ik ben van mening dat een vouwsluiting altijd
verstandig is. Een leren band slijt veel minder
omdat deze geen scherpe vouwen hoeft te maken.

Ze zijn niet goedkoop (€80,-), maar zijn het zeker
waard.

Klopt, ik heb er zelf ook een en dat maakt het horloge helemaal af.
Bovendien draagt ie comfortabel.

Gr.Jan

Hi,

Ik heb zelf ook deze afgebeelde Meistersinger. Ik voel ook wel wat voor een vouwsluiting. Kun je die gewoon via je leverancier bestellen of is zoiets ook via internet mogelijk? Eerst orienteren, want ze hebben lang niet alles op voorraad.

mvg,
André

Ik was van de week ergens in Amsterdam die had er wel 20 liggen!

Hi Floris,

Amsterdam is groot. Ik deed net een search op Google, maar de combi vouwsluiting en Meistersinger leverde slechts 1 bruikbare hit op (www.misterquality.nl). Lijkt mij niet echt een officiële dealer.
Krijg je dan alleen de sluiting en geen bandje voor die prijs? Past dat dan wel?

André

Google “Axel Jost” - daar komen veel van de vouwsluitingen vandaag. Als je per per se het Meistersinger logo erop wilt hebben, kun je exact dezelfde vouwsluiting veel goedkoper krijgen.

Zie overigens hieronder het topic over gesp vs vouwsluiting.

Groet
Mark

v.d. Kerkhof juweliers in Eindhoven had ze een half jaar geleden nog op voorraad.

Vouwsluiting is dus mooier en bandje slijt minder snel?

Heb net nog bij de juwelier staan kijken maar moet helaas nog op mijn salaris wachten.

Bedankt voor de reacties.

Stef

AndreM Schreef:

Hi Floris,

Amsterdam is groot. Ik deed net een search op
Google, maar de combi vouwsluiting en
Meistersinger leverde slechts 1 bruikbare hit op
(www.misterquality.nl). Lijkt mij niet echt een
officiële dealer.
Krijg je dan alleen de sluiting en geen bandje
voor die prijs? Past dat dan wel?

André

Bij BOFB( Best of both )
Rokin 116m 1012LB Amsterdam.