Meistersinger

Ik ben voornemens een Meistersinger te kopen.Mijn vraag is of het de moeite is om voor de Unitas uurwerk te gaan of voor de Eta uurwerk.Uiteraard is hiet een prijs verschil in.

Ha eduard ,
Ik vind het hand opwind model wel mooi maar ik denk dat jij gaat voor de automaat

Ik heb er net een gekocht met een unitas uurwerk. Ben er erg blij mee.
Veel succes met je keuze, een mooi merk heb je al gekozen.

groetjes Prep

Ik vind de handopwinder van Unitas wel mooi ziet er ook goed uit in de kast.Uurwerk is dan ook mooi groot in tegenstelling tot het andere uurwerk wat ik weer te klein vind voor die kast.Morgen maar eens in het echt zien 950 of 549 is wel een verschil.

Welk model heb je gekocht neig zelf ook naar een met Unitas uurwerk klokmodel Scrypto 1Z

Ik heb voor het Unitas uurwerk gekozen. Dat prijsverschil was ik nu alweer vergeten, maar het rare gezicht van dat kleine uurwerkje in die grote kast zou me nog steeds dwars zitten.
Ik zou je sterk aanraden om voor het Unitas uurwerk te kiezen.
Da’s natuurlijk slechts mijn persoonlijke mening…

Groet
Mark

Idd daar heb je wel gelijk in dat is wat ik ook immers dacht .Het is ook een raar gezicht dat kleine uurwerk in een grote kast.Ben benieuwd vanmiddag als ik ga kijken.

Ik heb zelf de Scrypto Unitas model AM5.05.Dat is de zwarte.
Veel succes

Ik heb die met de Unitas uurwerk gekocht.Wel even wennen dat hij zo licht is je voelt hem haast niet.

Fotootje ?

Groet
Mark

Bedankt helaas kan ik nu geen foto plaatsen camera is recentelijk gestolen.Ben nu aan het kijken voor een andere maar weet nog niet welk merk.Ben er wel blij kwa grote valt hij ook wel mee ben groter gewend.

Gefeliciteerd met je aankoop. Weer een MeisterSinger erbij op dit forum.

Ik heb de no3 met zilveren wijzerplaat. Ben erg tevreden met dit horloge.


Het blijven aparte horloges.

De ene dag vind ik ze hardstikke mooi, de andere dag doen ze me weer denken aan zo’n weegschaal bij de groenteboer :slight_smile:

Weegschaal bij de groentenboer had ik nog niet gehoord. Grappig.:slight_smile: Hoe langer je hem om hebt hoe mooier hij word.

Hallo Eduard.
Je moet gaan voor degene die je het mooist vind d.w.z. voor en achterkant!
Ze zien er allemaal wel goed uit.
Ik vond de Granmatik mooi ,is wel 52mm doorsnee.
Ik hoop dat je eruit komt.
Uit zoveel moois is het moeilijk kiezen!

Groeten
Jack

Het blijven mooie klokken, kon echter maar niet wennen aan de 1-wijzer modellen dus gekozen voor de AM 501, witte wijzerplaat en Unitas uurwerk, erg mooi! Veel draagplezier!