Meistersinger

Vanmiddag een leuke ruil deal gedaan met @Meistersinger Jasper
Vlotte communicatie vooraf, alles zoals het hoort.

1 like

Van Jasper @Meistersinger deze mooie Seiko gekocht :star_struck: :+1:
Goed contact gehad :+1:
https://www.horlogeforum.nl/t/seiko-spb011j1-premier-automatic/379449/19
Groeten Iwan

1 like

Van Jasper @Meistersinger een mooie watchwinder gekocht, ziet er top uit. Snelle verzending en fijne communicatie. Aanrader!

1 like

Mocht vandaag bij Jasper @Meistersinger op bezoek om een winder te kopen. De aankoop bleek achteraf meer een nevenzaak. Het gesprek vooraf en onze ontmoeting was de de highlight van mijn bezoek. Laten we zeggen dat het een kleine wereld is. Naast de winder ook nog een horloge geruild. Multumesc frumos, a fost o placere!

1 like

Zojuist bij Jasper @Meistersinger en zijn vrouw een schitterende Meistersinger opgehaald. Het was supergezellig! Gezellig gekletst, een koffie en een Grolschje gedronken.

Naast de gedeelde passie voor horloges, blijken we ons allebei ook nog eens bezig te houden met Lego voor volwassenen…

Kortom een aanrader, wie weet nog een keertje in de toekomst!

3 likes

Vandaag is @Meistersinger op bezoek geweest om een horloge van mij te kopen. Uiterst vriendelijk forumlid met een overduidelijke passie voor onze hobby. Uiteraard hebben we gesproken over horloges, maar ook over het eeuwenoude huis waar ik in woon. Altijd leuk om de reactie te zien van mensen als ik ze vertel in welk jaar de woning gebouwd is! De deal zelf is volgens verwachting soepel verlopen en we zijn beiden tevreden met de overdracht. Van harte aanbevolen! :blush: :+1:

1 like

vanmiddag afgesproken met J.

leuke babbel gehad, verkoop netjes afgehandeld!

Ben zelf gelukkig dat mijn horloge een waardige opvolger heeft gevonden om telkens weer een lach op dat gezicht te toveren.

veel plezier J. met je nieuwe aanwinst

2 likes

Mijn tweede horloge die ik overneem van iemand. Orient overgenomen van @Meistersinger. Snel tot een deal gekomen; Jasper is flexibel in afspraken. We wonen niet al te ver van elkaar vandaan. Opgehaald; koffie en gezellig gesprek. Hele prettige deal.

1 like

Horloge verkocht aan @Meistersinger.
Goed en snel contact over en weer.
Leuke deal en horloge gaat naar een liefhebber :+1:t2:

F2F afgesproken en leuk over horloges en HF gesproken.

Volgende keer zeker weer.
Rating: *****

1 like

Wat een top verkoper en persoon.

Gisteren langsgeweest bij Jasper @Meistersinger en mevrouw Meistersinger.

Zeer leuke ontvangt, lekker kop koffie met chocokoek.

Bij de afspraak via bericht waren we er snel uit en de afspraak gepland.

Eenmaal ter plaatsen heb ik er zeer leuke gesprekken gehad over horloge’s en andere.
Ik had er nog uren langer kunnen blijven en gefasineerd luisteren naar de gesprekken van de familie Jasper en hun horloge geschiedenis, en ons gemeenschappelijke horlogemerk â—‹)

Dit was voor mij een tot ervaring die ik iedereen aanraad.

Geniet van uw Duveltje, want ik ben jumpend en blij naar huis gegaan.

2 likes

Onlangs een Kaufmann Tropic strap overgenomen van Jasper (@Meistersinger).
Prima prijs en prettige communicatie, aanrader!

Nogmaals dank Jasper, erg blij met de aankoop :slightly_smiling_face:

1 like

Casio overgenomen van @Meistersinger Jasper,

Communicatie liep vlekkeloos, deal snel gesloten.

Vlotte verzending.

Kan @mesitersinger aanraden :+1::+1:

2 likes

Een bijtje overgenomen van @Meistersinger om mijn bijenvolk te versterken. Snelle deal, prima communicatie :+1:

1 like

Deze week mijn eerste? Omega gekocht van Jasper (@Meistersinger). Met een lekkere kop koffie, het voortdurend bekijken van het horloge en het praten over horloges een top ontmoeting gehad en een sympathiek mens leren kennen.

1 like

Ik zie net deze pagina. Ben nog niet zo lang lid van het forum. Ook ik heb een goede ervaring met Jasper. Een nette man, betrouwbaar en een leuke, fijne, spontane ontvangst. Voelde mij op mijn gemak. Kon de horloge op mijn gemak bekijken. Jasper had deze horloge beschreven als mint. En dit was ook zo. Mijn gekochte horloge was een emile pequignet moorea open heart.

1 like

Deze week een prachtige Seiko gekocht van Jasper (@Meistersinger). Ondanks zijn leeftijd (bijna 50 jaar oud) zag het horloge er als nieuw uit. Prettige en snelle deal.

1 like

Gisteren een leuke deal gemaakt met Jasper @Meistersinger. Tijdens een persoonlijke ontmoeting bij een frisje even leuk zitten praten over de hobby. Was een uitstekende ervaring, zeker een aanrader!

Tot een volgende keer Jasper!

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @Meistersinger!
Op de parkeerplaats van de mcDonalds even gezellig (kort) over horloges gepraat.

Zeer vriendelijk lid en een echte liefhebber!

Kijk nu al uit naar eventuele toekomstige deals :wink:

1 like

horloge band verkocht aan @Meistersinger.
aardige vent die realistisch biedt en met wie je in vertrouwen zaken kunt doen.

1 like