MeisterSinger

Welke zijn jullie ervaringen, meningen met/over MeisterSinger horloges? Heb mijn oog laten vallen op een Neo…

Ik heb nu 5 jaar een MeisterSinger No3. Ter ere van de geboorte van onze zoon gekocht. Ik kan niets slechts melden over het merk. Heb gelukkig geen ervaring met het serviceapparaat van MeisterSinger. Ik lees ook nooit slechte revieuws. Ik zou het merk aanraden.

Ik heb 2 en een half jaar geleden een Unomatik gekocht voor mijn 50e verjaardag.

Was meteen verliefd op de sobere maar elegante uitstraling. Het werkt perfect en een Einzeiger is makkelijker af te lezen dan menigeen denkt;)

Heb sinds een paar maanden een No 3, nieuw aangeschaft. Veel ervaring heb ik dus nog niet met het merk, maar ik heb er wel veel vertrouwen in. Het ontwerp vind ik prachtig, sober maar gedistingeerd.

Dat is de reden dat ik er één zou aanschaffen, als sobere dresswatch.

Ik ben een zeer tevreden “liefhebber” :D:D

Explore Jan Jansen

Top! Mooie collectie! :}(tu)

ik heb veel plezier van mijn onlangs aangeschafte MS Perigraph en onderschrijf dat het met EEN wijzer aflezen van de tijd vrij snel went. Ik heb 'm weggebracht (want 4 jaar oude en te wienig gedragen) voor een servicebeurt en zal over de kosten berichten. De prijzen zijn de afgelopen jaren trouwens onredelijk snel gestegen, tot wel 40%!! voor eenzelfde exemplaar.

Ik vind ze erg bijzonder. De Neo is me een tikje klein met z’n 36mm. En ik zou em graag zien met saffierglas. Maar ik vind em wel de mooiste met z’n vintage uistraling.

Zéér tevreden van mijn granmatik!
Indien het budget er ooit komt koop ik me er zeker nog één…