Voor de liefhebbers van Meistersinger zet ik hierbij een foto van mijn limited edithion nr. 70 /333 uit 2005 , die ik gelukkig binnen heb . Ik moet zeggen ,dat hij mij zeer goed bevalt . Vooral de kleur van de wijzerplaat is ingetogen en past goed bij dit horloge . Voor diegene die hun twijfels hebben over de leesbaarheid er van , kan ik die geruststellen . Je bent er snel aan gewend , en het is iedere keer voor mij een geluksmomenten als ik er naar kijk. Helaas kan ik niet ontdekken hoe ik een foto kan plaatsen ! Kan iemand mij een tip geven hoe ik dat moet doen ? Alvast dank voor de moeite .
Is er iemand die mij kan helpen aan een Meistersinger etui ? Uiteraard tegen betaling .
Ehh. Volgens mij moet je de foto nog plaatsen.
Waar staan de foto’s?
Je kan ze bijvoorbeeld op photobucket plaatsen, elk plaatje daar heeft een directe link die je simpel knipt en plakt hier.
Als je een bericht typt heb je bovenaan je tekstvak een opmaakbalk. Daar heb je ook een upload-knop. Die ziet er uit als een horizontale streep met een naar boven wijzende pijl.
foto plaatsen is heel simpel met de copy/past of drag/drop methode. Of zoals @markacd al heeft genoemd met de upload button.
Best mooie foto’s. Vind ik. Rustig beeld ook.
Behoorlijk onderbelicht, als je het mij vraagt…
Onderbelicht ? ik zie helemaal niets
Mooie uitvoering, ik kan het mij wel voorstellen dat je er naar blijft kijken. Geniet ervan
Inderdaad een mooie uitvoering.
Ja, nou zie ik het ook! Mooi, zo’n Meistersinger. Ik heb 'm nu ook op mijn wensenlijstje geplaatst. Wordt gauw 2026.
Oscar , waarom vraag je hem deze kerst niet? Je weet het maar nooit met de kerstman tegenwoordig . Er gebeuren gekkere dingen .Cursieve tekst
Mooi. Geniet ervan