Hallo advisors, Hij is binnen. Veel mooier dan ik dacht. Nog net voor de toch wel zware prijsverhogingen van + 100 euro en meer. Thanks 4 al jullie hulp.:}
:)-D
Hallo advisors, Hij is binnen. Veel mooier dan ik dacht. Nog net voor de toch wel zware prijsverhogingen van + 100 euro en meer. Thanks 4 al jullie hulp.:}
gefeliciteerd, mooie aanwinst
Erg mooi horloge, veel plezier ervan!
Wat een mooi horloge, veel draag plezier toegewenst.
Prachtig!
Plakken ze nou een prijsoverzicht aan de binnenkant van de verpakking? Dat is niet zo chic vind ik.
Prachtig horloge hoor, gefeliciteerd ermee!!!
mvg, Frans
@ jozias, Prijsoverzicht is mijn blunder, zit er los op. Maar deed het alleen om te laten zien dat die klokkies wel erg duur worden opeens. Sorrry:(
Te gek en altijd apart vanwege die ene wijzer
Knap horloge!
Mijn beste,
Een meesterlijk ontwerp, van een gerenommeerd horloge merk. Prachtig design, de schoonheid zelve. Een horloge dat voorbeeldig is in zijn soort met blijvend gezag. Klasse hoor!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit ‘horloge met een sterke persoonlijkheid‘.
Orologio Signaturis Temporis.
Nog een paar, kan het niet laten.

Nu ga ik even dromen van de auto die er bij pastB)- maar zal wel altijd een droom blijven:z

Fraaie degelijke klok, daar doe je zeker geen miskoop aan. Congrats!
Blijft mooi, staat ook nog altijd op mijn wishlist.
Gefeliciteerd met deze aankoop.
De minutenwijzer was een optie ? ? ?
Maareuh, stoere klok hoor. (tu)
@Wreckless, Nog sterker, met of zonder bril, zie ik gewoon niet binnen 15 minuten hoe laat het isB)-. Kom wel nooit meer te laat.
Nu ga ik even dromen van de auto die er bij
pastB)- maar zal wel altijd een droom blijven:z
Bij die auto hoort dit horloge hoor:

Maar gefeliciteerd met je MeisterSinger, en welkom bij de club! Ik heb er ook eentje. 
Hallo,
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Ik vind het een erg mooi horloge:~
Hij staat ook op mijn wishlist
Veel plezier ermee.
Met vriendelijke groet,
Herman
blijft erg mooi, veel plezier ermee
mvrgr joost
@ jozias, Prijsoverzicht is mijn blunder, zit er
los op. Maar deed het alleen om te laten zien dat
die klokkies wel erg duur worden opeens. Sorrry:(
Hoho geen excuses nodig!
Het viel me gewoon op. Met jouw goede uitleg is mij nu alles duidelijk 
Mooi hoor die Meistersinger. Het 1-wijzerconcept is wel erg leuk gevonden. Hoewel ik er zelf niet voor zou kiezen, begrijp ik de liefhebbers er wel volledig van.
Jamemr dat ze Meistersinger geen horloges met stalen banden hebben, of komt dat nog?