MeisterSingerFa

Horloge gekocht van MeisterSingerFan. Prima zaken gedaan! (tu) netjes en snel in de communicatie. Ook snel verzonden en prima verpakt.
(tu) duim omhoog voor MeisterSingerFan.

Een horloge verkocht aan @MeistersingerFa dat ik even gereserveerd had voor hem.
Prima deal, goede communicatie en komt zijn afspraken na :thumbsup: :thumbsup:

Prima ervaring met Niels. Keurig verpakt, snel verzonden, niets op aan te merken.

Prettige deal bij verkoop van mijn G-Shock. Snelle
Communicatie, helemaal top!

@MeistersingerFa heeft me zijn G-Shock verkocht. Deze kwam uitstekend verpakt binnen, helemaal compleet.
Goeie deal, snelle en duidelijke afhandeling. :+1:

Eerder vanavond even ‘een bakkie gedaan’ bij Niels (@MeistersingerFa). Dat was een leuke eerste kennismaking, bovendien ook nog eens lekker in de buurt.

Niels heeft een rubberen bandje van me overgenomen, wat ik zelf in opwelling had gekocht voor mijn Seiko SPB077J1. Het ging allemaal vlotjes en helemaal zoals het heurt. Dank je wel Niels en veel plezier met de bandje! :ok_hand:

1 like

Deze week een mooie Oris Big Crown Diamonds overgenomen van gewaardeerd forumlid Niels @MeistersingerFa en dat was een zeer goede ervaring. Heel prettig contact met deze echte liefhebber en hij heeft mij bovendien een mooie deal gegund! :blush: Dit is een cadeau voor mevrouw Niglo, die deze week jarig is, dus er was ook nog enige spoed bij het verzenden gemoeid.

Alles verliep perfect en de verzending werd direct in orde gemaakt door Niels. Professioneel verpakt en als laatste de verrassing dat het horloge zelfs nog mooier is dan Niels het al had omschreven. TOP zakendoen met deze man! :+1:

Dank Niels en graag tot het volgende horloge! :blush::ok_hand:

Voor de 2e keer met @MeistersingerFa een deal gesloten, een ruildeal wel te verstaan. Net zoals vorige keer weer enthousiaste communicatie en wederzijds vertrouwen. Ruilen zonder huilen :+1:

1 like

Vanmiddag van Niels (@MeistersingerFa) een oude bekende gekocht. Zijn SPB077, die ik zelf ook al eens heb gehad, kwam vanmiddag plots te koop, ik was toevallig op zoek en in de buurt. Ik heb dus meteen maar geroepen “Ik ben onderweg, zet de koffie maar koud!”, ik geloof binnen een half uur nadat de advertentie verscheen. Je had je alle moeite kunnen besparen Niels, stuur gewoon een appie 
 :rofl: :joy:

Inmiddels kennen we elkaar al wat beter en ik sta nog 1000% achter mijn eerdere bevindingen, Niels een hele aardige én betrouwbare gast! Absolute aanrader. :ok_hand:

Die kreeg ik vandaag dus weer terug. Lekker is dat! Nou ja, 
 ‘voor de heb’. :sunglasses:

1 like

Vandaag een Timex ontvangen van @MeistersingerFa.
Het horloge kwam zoals omschreven en was netjes verpakt.
Het is goed zaken doen met dit lid. Snelle en nette communicatie en het horloge werd snel verzonden. Prima deal en voor herhaling vatbaar :ok_hand:t3:

1 like

Heerlijke G Shock overgenomen van @MeistersingerFa. Fijne communicatie, sympathieke mens, niks op aan te merken!

Merci Niels, ik ben echt ongelooflijk blij met m’n nieuwe Casio!

Groetjes,

Frederik

Horloge verkocht aan Niels, ging allemaal helemaal prima en soepel!

Fijne verkoper leuk ook om contact mee te hebben, van mij krijgt Niels 3 duimen(tu)(tu)(tu)(