Hallo Mensen,
vandaag zondag 24/4 op de rikketik onder mijn neus gejat
deze stalen Lecoultre Memovox geen nummer op de achterkant zoals je ziet( als je goed kijkt begint t volgens mij met een 8) klein vlekje tussen de 11 en 12.
als je m ziet of aangeboden krijgt. mail me.graag delen deze boodschap.
Dank “may the force be with you”
Wow, die heb ik in mijn handen gehad, eerst vroeg hij mij naar de waarde ervan en toen, ik een ongeveer waarde gaf, wilde die persoon dit horloge ruilen voor een Jeager le Coultre chrono van mij.
Ik herken het aan het vlekje op de binnen wijzerplaat en ook omdat ik aan de deksel zag dat er een K825 kaliber uurwerk in zat.
Ongekend
eerst vroeg hij mij naar de waarde ervan en toen, ik een ongeveer waarde gaf, wilde die persoon dit horloge ruilen voor een Jeager le Coultre chrono van mij.
Ik ga mijn go-pro opnames uitlezen en hopen dat het er goed op staat. Dit jaar heb ik camera beveiliging op mijn stand. Als ik iets terug vind laat ik het weten
Ik heb helaas geen beelden gevonden van het moment dat ik die betreffende memovox aan het bekijken was.
Dat moet gebeurd zijn tussen het wisselen van de accu van de go-pro. Die gaan maar ongeveer 2 uur mee, dan moet er weer een nieuwe accu in.
Heel jammer, alle beelden zijn overigens heel goed en scherp opgenomen, ook een aardig overzicht op de stands verder weg die in beeld zijn met het publiek wat langs loopt en blijft staan kijken bij mijn stand.
Helaas, is van de man die de memovox toonde geen opname.
Dat zou zeker mooi zijn geweest.