Een tijd geleden heb ik een blauwe Samurai van Rob gekocht en ik heb 'm gevraagd om hem te modden: saffier-glas, plongeur wijzers en in tweede instantie een rvs binnenring.
De eerste zending onderdelen is de hele wereld overgegaan, maar nooit op de plaats van bestemming aangekomen. De tweede zending was vlot bij Rob. En dit is het resultaat (na het maken van de foto heeft hij alles nog eens goed aangedrukt, waarbij alles nog beter op zijn plek kwam te zitten). Ik ben er heel blij mee!
Absoluut een mooi geheel,alleen zou ik die binnenring orgineel laten,het ziet er een beetje gekunselt uit doordat hij OP de markers ligt,en niet(zoals de orginele ring uitsparingen heeft) naadloos aansluit
Maar voor de rest een prachtig geheel.
en idd zonde dat seiko dit horloge uit productie genomen heeft
Je hebt gelijk op deze foto ligt de ring a.h.w. op de markers, maar Rob heeft nog een snelle aanpassing gedaan om het allemaal perfect te maken (Rob levert altijd eerste klas werk!) Hier een foto van na de laatste aanpassing en dan zie je dat de chapterring perfect aansluit rond de markers. (De foto is van Rob).