Mening / advies gevraagd

Hallo Forumleden,

Ik kwam deze tegen op MP en ik vind dit wel een heel mooi horloge:

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m635233841-vintage-breitling-two-tone-dial-beautiful-in-great-working.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Mijn vraag is uiteraard of dit een ‘veilige’ koop is, voor zo ver dat te beoordelen is op grond van deze informatie. Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.

Grt,

Duco

Hallo Duco,
Ik vind het horloge stevig aan de prijs. Daarbij vind ik de wijzerplaat niet mooi gedaan. Zie inkt op indexen.

Succes.
Niels

Tja, ik hou wel van dat soort horloges, en sterker, heb zoiets gekocht. Lijkt hier wel iets op, maar van een ander (maar toch wel gerenommeerd) merk. Ook oa met de kleine secondewijze op 6. Wel een stuk goedkoper maar is dan ook geen Breitling.

Ben benieuwd naar de andere reacties.

Hij is mooi hoor, maar engels op marktplaats vind ik altijd een beetje “verdacht”, maar misschien ligt dat aan mij.

Hallo,

Ik had deze ook al gezien, vind prijs behoorlijk hoog want ze doen op ebay in goede conditie €500 .

Ik heb misschien nog wel iets voor je , zal je een PB sturen.

Ik hou sowieso niet zo van refinished dials. En deze is niet mooi gedaan. De posities van de opgelegde indexen zijn niet goed.

Bedankt voor de feedback / tips.
Ik zou het horloge overigens voor 615 euro kunnen kopen.
Ondertussen heb ik echter van een forumlid ook een leuk aanbod gekregen, dus ik neig daar eerder naar.

Heb wat foto’s gestuurd !