Mening --> Arcange Selenograph - Kickstarter Release

Twijfel twijfel:
Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Ik twijfel tussen de Salmon of de Creme dial, ik denk dat ik voor de Creme dial te gaan.

Waar ik vooral over twijfel is de dag/maand aanduiding. Die kan in het Engels, en ook in het Frans. Ik neig naar Frans, omdat het een Frans horloge is en hem dat net weer wat authentieker aan laat voelen. Alleen misschien dat dit ooit de verkoopwaarde negatief kan beïnvloeden.

Wat zouden jullie doen?

Ik zou Engels doen. Ik haak altijd af bij andere dag/(maand) aanduidingen.

1 like

Dat. Ik zet de mijne indien mogelijk in de “originele” taal. Russisch, Japans, Duits. Soms ook gewoon Engels dus.

Och. :man_shrugging:

2 likes

Heb uiteindelijk gekozen voor de CM01, in het Frans. Ben het helemaal met je eens.

1 like

Je had ook niet veel langer moeten wachten? Inmiddels alles ‘sold out’ of beter ‘toutes vendu’.

Ik had hem vorige week al gebacked via Kickstarter, en kreeg nu pas de optie om de kleur en band te kiezen. Of zijn daar ook opties uitverkocht?

Had gisteren de link boven in je topic nog eens aangeklikt en zag bij alle kleuren wp dat ze al uitverkocht waren.

De Kickstarter is afgelopen inderdaad.