Twijfel twijfel:
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Ik twijfel tussen de Salmon of de Creme dial, ik denk dat ik voor de Creme dial te gaan.
Waar ik vooral over twijfel is de dag/maand aanduiding. Die kan in het Engels, en ook in het Frans. Ik neig naar Frans, omdat het een Frans horloge is en hem dat net weer wat authentieker aan laat voelen. Alleen misschien dat dit ooit de verkoopwaarde negatief kan beïnvloeden.