Mening Breitling Colt Skyracer

Goedendag,
Ik ben wel benieuw hoe jullie denken over de horloge’s van het merk Breitling, en in het specifiek “Breitling Colt Skyracer”

Volgens mij komt het vaak genoeg voorbij hoe sommige over Breitling denken hier :wink:

2 likes

Ik hou van Breitling maar dit is echt de grootste flop van ze . Veel te duur voor een plastic horloge en je kan er ook geen andere banden aan zetten. Spaar liever door voor een stalen model. Wil je echt kinststof neem dan een G-Shock.

2 likes

Breitling maakt mooi horloges, maar de Breitling Colt Skyracer is echt een cheap-ass horloge. Beter doorsparen voor een stalen Colt. Of tweedehands Breitling anderszins.

Fotootje van mijn Colt 44 Blue Automatic A17388 :sunglasses:

2 likes

Breitling is een mooi en degelijk merk met historie. De horloges die ze maken is als een remspoor in je onderbroek, je hebt liever niet dat het er zit, maar toch zit het er.

10 likes

Dat lichtgewicht materiaal klinkt cool, maar het voelt op de een of andere manier ook goedkoop aan. Het is bepaald geen goedkoop horloge, dus ik zou het niet doen. Misschien is een occasion een goed idee!

Niet mijn kopje thee.

Maar ik wens elke Breitling drager wel veel succes met de verkoop van tweedehands autos, jullie houden de auto markt immers draaiende!

6 likes

Dank je.

Toevallig nog op zoek naar een mooie jong-gebruikte Dacia? Van een oud mannetje geweest en enkel gebruikt om op zondag met de kleinkinderen naar de Efteling te gaan.

5 likes

Wat wil je weten? Wat ‘n brede vraag!!

Mooi verwoord, ik mag jou wel.

2 likes

jouw input uit de 2e alinea is erg belangrijk en veelzeggend!

Betreft t horloge: als ik iets prijzigs koop, dan zie ik graag iets terug in de vorm van gewicht. Zeker bij een horloge.
Kijk eens naar Richard Miller, zelfde laken en pak!

1 like

Ze dragen allebei Breitling toch? :joy:

Nee dat is niet waar, ik had laatst een pokeravondje op het kamp (een vriendin van een vriend van me is een eerste klas gypsy) en daar zat een knul die deze had geruild tegen een Scania vrachtwagen. :face_with_raised_eyebrow:

Daar viel mij de mond een beetje van open :confused: Fucking pikeys :joy:

10 likes

Ik snap hem wel en zou de ruil ook gemaakt hebben. Wat zou ik met een Scania moeten? Super irritant om steeds mee achteruit mijn oprijlaan af te moeten.

3 likes

Ik ben zelf geen fan van Breitling, maar deze is juist een van de modellen die mij wel aanspreekt. Weegt bijna niks en bijzonder krasvast.

1 like

Tymo,
Wat betreft smaak moet je nooit om raad vragen maar kopen wat jezelf mooi vindt. De smaak hier op het forum verandert nog vaker dan de richting van waar de wind vandaan komt. Deze smaakverandering zie je vaak optreden als men wat meer horlogebudget te besteden heeft.
De kwaliteit van Breitling is overigens uitstekend :wink::+1:.

10 likes

Ik vind m eerliik gezegd wel gaaf. 700 euro eraf en ik zou m kopen. 1500 euro in een winkel in Vught komt in de buurt…

Vind het echt mooie horloges!! Alleen zijn de meeste modellen idioot groot voor een gemiddelde pols. Ook die Colt Skyracer. €1700 voor een quartz, is voor mij een no go. Dan ga ik toch voor het mechanische spul.

Ik vind het merendeel prachtig. Ik dacht daar overigens vroeger anders over maar ben er toch anders naar gaan kijken en heb er zelf ook nog 1 in collectie.

Persoonlijk vind ik dit niet de mooiste Breitling , mede omdat hij wat plastic aandoet. Als jij hem mooi vind lekker kopen… de kwaliteit van Breitling is al jaren bewezen prima :ok_hand:

Welkom hier trouwens

1 like

Speciaal voor dit topic opgepoetste Pro2:

5 likes

Bij mij begon het in Turkije met al die nep horloges toen ik een jaar of 8 was :joy:.
Toen zei ik; ooit koop ik een echte.
Zoals sommige zeggen dat ze groot en lomp zijn is niet met elk model zo, ik heb een 42mm en die valt perfect.
Een beetje aan de dikke kant maar goed het is ook een duiker.
Ik moet wel zeggen het is wel een bonk kwaliteit wat je koopt, met een stalen kast dan.
Wel vind ik €1700 voor een superquartz aardig aan de hoge kant, en het materiaal is van een soort carbon uit eigen huis gemaakt (zeer licht maar supersterk) dus geen plastic.
Maar zoals met alle merken en modellen smaken verschillen en je moet er persoonlijk van houden.

2 likes