Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze naar mijn mening prachtige breitling.
Hier nog een goede video ervan
Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze naar mijn mening prachtige breitling.
Hier nog een goede video ervan
Mooi horloge en een stuk minder patserig van de oudere Breitling for Bentley modellen die ik persoonlijk echt wanstaltig vind.
Enige wat ik bij deze jammer vind is het Bentley logo op de caseback; verder een prachtig horloge!
Geen Breitling fan, maar deze is zeer aantrekkelijk !
Verschrikkelijke band en ik vind hem te groot. Hij is inderdaad wel wat sjieker dan de voorgangers, maar zonder de bijbehorende Bentley is het ook maar nep.
Ik zou eerder voor een 38mm Transocean gaan.
totaal geen Breitling fan. Maar deze is wel stuk beter te pruimen dan die vorige kitscherige lawaai klokken.
Breitling maakt mij verdrietig. De grootte van dit model al helemaal. Maar dit is een van de minder wanstaltige modellen, de laatste tijd doen ze dat best goed.
Alhoewel ik sommige klokken fantastisch vind in het groen (Aquis…), vind ik deze kleur groen minder fraai. Horloge vond ik met name in de zwart/wit en wit/zwart variant echt een beauty.
Nu heb ik zeker een zwak voor een aantal modellen van Breitling, waaronder deze maar ook de Superocean Heritage en de Navi.
Niet mijn smaak. Eén van zovelen ook. Niet erg origineel. Breitling gaat echt de verkeerde kant op, vind ik.
Schitterende Breitling.
Of de nieuwe SO. Die is imo erg goed gelukt. De nieuwe BfB daarentegen een stuk minder, zeker met die band
Als ik die handschoen zie, moet ik toch aan Kermit de Kikker denken…
Filmpje full screen )
Meestal vind ik de bentley modellen veel te protserig maar deze erg fraai!!
Ik vind het een vies kleurtje groen Mat en britisch racing green had mooier geweest, denk ik. Verder alleen leuk als je ook een Bentley hebt.
Ik vind het wel wat hebben, mooi om te zien.
Niet voor mijn pols.
Ik heb laatst de premier om de pols gehad…
Een chrono, die ik te duur vond voor het horloge maar wel ernstig mooi…
Daarnaast deze gepast, moest me serieus inhouden om hem niet te kopen.
Mooi horloge, heb getwijfeld om hem aan te schaffen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor zijn “broertje”
Mooi ding!
Had er Hamilton of Seiko op de dial gestaan dan was het heel geloofwaardig. Hun reguliere Breitling modellen met 2 subdials zijn mooier dan deze.
Het enige nadeel vind ik de prijs, 8000 msrp is wel aan de dure kant
Ik heb de Hamilton. Chrono panda ernaast gehad… niet te vergelijken.
De breitling is echt 10x meer horloge .
Ja de hamilton is mooi spul. Maar in deze echt een heel andere klasse… een flink mindere.