Mening gevraagd horloge geboortejaar

Misschien heeft hij een vriend

2 likes

Heeft Rik een veel oudere vriendin, of heb jij pedofiele neigingen Ed? :wink:

2 likes

Dit gaat de verkeerde kant op. Straks komt er iemand met vlagdrift en ben ik de klos. Vlak voor mn eerste HFjubileum.

Horloge, bouwjaar juli 1977.

4 likes

O.k., weer even terug on-topic, dan.
Ik zou dus voor zoiets gaan.

3 likes

Dan is het nu genoeg,
Maar af en toe moet je een goede voorzet wel inschieten.

3 likes

Zoals al opgemerkt waren deze quartzen van de 48 serie een hot item en behoorlijk aan de prijs tevens erg goed en degelijk .De Grand Seiko was een stapje hoger dan de King variant …er zijn er vele van gemaakt met diverse wijzerplaten .Dat maakt de zoektocht juist zo interessant …zie voorbeeld Patrick.Enfin tof dat je zoekt op maand en bouwjaar /geboorte jaar …maakt het wel bijzonder ! :ok_hand: IkHeb het idee dat Romeinse cijfers niet zo populair waren / zijn ,qua prijsstelling goed koper ….echter ook minder talrijk dus…. Kwestie van smaak …Succes en we gaan het zien :+1:

2 likes

https://www.theseikoguy.com/1977-seiko-catalog-v1-jp/

Collectie van Seiko 1977. Wellicht helpt t iets bij t zoeken :man_shrugging:t2:

1 like

Nog geen 40 :grimacing:

Kan ik je boeken voor twee avonden in de week? Kan dat jonge ding niet meer bijhouden…

Ot: ik zie de meerwaarde van een geboortejaar horloge niet en zeker niet als het een doorlopende lijn betreft waarvan het horloge in een bepaald jaar is verkocht en niet noodzakelijk geproduceerd want dan gaat het hele idee niet meer op toch?

3 likes

Mijn japans is niet zo heel goed maar ik zie wel absurd veel horloges

Ja ik dacht wellicht kan je via het ref. nr op zoek naar een model dat je mooi vindt, en dan hopen dat de maand ook klopt :sweat_smile:

1 like

Hier overigens geen Seiko-only-fan-boy dus suggesties voor andere merken met bouwjaar juli 1977 zeer welkom!

De zoektocht nadert zijn ontknoping. NA is onderweg. Seiko 5 6319-8000 uit juli 1977. Plaatje voor de sfeer.

8 likes

Goede keuze! Een goed uurwerkje in een mooi horloge. Wat kan daar nou fout aan gaan?

1 like

Mooie Seiko hoor. Heel veel plezier ermee.

1 like

Ja, dat zijn gewoon goede horloges. Gefeliciteerd!

1 like