Wijzerplaat/wijzers lijken origineel te zijn, mooie patina. Twijfels bij de bezel, ziet er te nieuw uit en ik kan geen vergelijkbaar type vinden op internet. Lettertype is vergelijkbaar met andere bezels, maar dan wijkt de grootte van de driehoek af.
552 uurwerk ziet er goed uit. 247xxxxx serienummer komt overeen met een horloge uit '67. Caseback heeft ook de juiste graveringen voor een '66/'67 model (correct me if iām wrong).
Grootste vraagtekens zet ik bij het militaire verhaal. Het horloge heeft fixed lugs, maar er is geen foto beschikbaar met graveringen. Staat iets over āmilitaire zaak terug graverenā, zal wel matig vertaalwerk uit het Frans zijn van Google translate.
Als het een legit military Seamaster 300 is, dan is de prijs waarschijnlijk ook veels te laag.
Duidelijk Voor een echte military was het ook veels te goedkoop. Staat ook al tijden een Speedmaster op speurders met vage tekst en exact dezelfde fotoās als bij een advertentie @ Chrono24, maar dan wel 1000,- goedkoper. Triest gebeuren en helaas trappen er ook nog best veel mensen in.
Ik heb via dezelfde site ook zoān verkoper gek gemaakt met vragen als: stuur eens een foto van het horloge op de krant van vandaag etc. Ze waren zo goed met fotoshop dat ik bijna aan mezelf twijfelde! Gelukkig kun je via Google ook fotoās zoeken dus heb hem aan het eind keurig alle originele fotoās gemaildš
Overigens was face2face ophalen geen probleem, je wilt er niet aan denken wat er gebeurd bij het āophalenā.
Hallo,
Dank u voor uw interesse. De horloge is nog steeds te koop. Het is in uitstekende staat. Er is echter een probleem. Mijn bedrijf besloten om me terug in het Verenigd Koninkrijk in september te sturen, dus nu ben ik nu en de horloge hier goed. Dus als je wilt herstellen, heb ik mijn contactgegevens schrijven hieronder. Als je niet kan komen, kan ik zorgen voor de levering aan uw adres met een rederij die u de mogelijkheid om te onderzoeken voor 15 dagen zal geven en u zal alles slecht je zult in staat zijn om het terug te vinden en het bedrijf zal de betaling sturen. Maar ik ben ervan overtuigd dat u 100% tevreden. Als u geĆÆnteresseerd bent in deze optie, zal ik meer over die verklaren.
Ik zal betalen de verzendkosten.
hartelijk
Paul Ian Williamson
24 Levensgarth
Haverthwaite,
Ulverston LA12 8AG
United Kingdom
Ik bekijk dagelijks alle advertenties op 2dehands.be. De helft zijn scams, en de andere helft fake. Moeilijk om
nog iets eerlijks te vinden. En blijkbaar mag het allemaal.