Mening gevraagd over deze jaren 80 Speedmaster

http://link.marktplaats.nl/m1331939531?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Ik kan deze Omega inruilen.
Zou in 2015 service hebben gehad.

Geen box, geen papieren & geen bewijs van service…

Hoe bekijken jullie deze Speedmaster qua waarde?

Ik zou zeker een foto van het uurwerk willen hebben!

Niet doen…

Voor 2900 of 3000 worden Speedy’s uit 2017/2018 aangeboden met doos en papieren. Oh ja, en met stalen band.

Wat is het voordeel van jaren 80? Ziet er hetzelfde uit, risico op problemen is alleen veel groter. Deze heeft geen Omega band, geen Omega sluiting (anders stond die wel op de foto). Stalen band is 600 euro los en onderhoud zo’n 300.

2 likes

Klopt, klopt & klopt.

Maar ook aan zo’n speedmaster hangt een bepaalde waarde, toch?!

Alleen persoonlijk als het horloge in je eigen geboortejaar is verkocht.

1 like

Een mooie 80s speedmaster met bracelet is ook wel meer waard dan een nieuwe speedy

2 likes

Ja maar imho klopt deze waarde dus niet. 2300 lijkt scherp maar is het niet.

1 like

Opzich is het al tekenend dat het horloge voor 2300 te koop staat, ruim 30x is bewaard & nog niet verkocht.

Wat is jouw mening over deze Speedmaster dan?

Een Bracelet erbij kopen is ook geen hogere wiskunde… Toch?!

Allemaal afhankelijk van staat, aantal schakels enz. Is zeker niet automatisch zo.

Maar goed, Speedy verkopers zijn bijna net zo gek geworden als Speedy kopers. Ouwe meuk voor de hoofdprijs is tegenwoordig heel normaal blijkbaar…

1 like

Het is en blijft marktplaats. :upside_down_face::+1:

Ben ook geen speedy expert. Ziet er voor mij zo op het eerste oog zeker niet slecht uit.

Deze lijkt toch verder wel in mooie staat. Een moderne speedy head only krijg je aan 2300 of iets in die buurt ook wel verkocht denk ik.

Dat hangt er toch vanaf hoeveel inruil hij moet geven ?

Verder vind ik een 80’s Speedmaster (als alles verder hetzelfde is mbt doos/papieren/ nette staat) wel meer waard dan een 2017/18. Alleen al door de Tritium wijzerplaat en wijzers

1 like

Op het oog een prima horloge tegen een goede prijs.
Maar aanbiedingen zonder verdere vermelding van de geschiedenis en leeftijd maken me altijd wantrouwend. Ik zou het uurwerk willen zien.

1 like

Hij is al weg. :sweat_smile:

Vintage Omega Speedmaster horloge
€ 2.250,00

1 like

Het zou een ref.145022 moeten zijn.
Hij weet niet hoe hij het deksel moet openmaken.

Voor mij gaat het nu in ieder geval niet door.
Ik denk echter wel dat het een vrij scherp geprijsde Speedmaster is.

Precies, daarom is ie natuurlijk nog niet verkocht. :wink: :rofl:

1 like

Ik heb het vermoeden dat dat komt omdat hij echt weinig tot geen informatie kan verlenen.
Het is geen watchnerd zeg maar.

Kam het zijn dat de advertentie verwijderd is?