Mening gevraagd: Voorkeur staal of leer - Oris BC pointer date

Had nog een zwart leren bandje liggen met carbonprint.
Geïnspireerd door dit topic, vannacht er op gezet, en ik vind het niet tegenvallen.

Wel wordt hij wat sportiever en minder dressy en aangezien ik al genoeg sportieve horloges heb gaat straks de stalenband terug totdat ik een klassiek leren bandje heb.

Dank allemaal voor jullie inbreng!

Op YouTube kwam ik een wat ouder filmpje tegen van OrisFan waar hij op staal te zien is. Filmpjes geven wel een beter beeld. Mooie band, maar ben het met jullie eens dat leer toch beter smoelt, zeker voor de prijs van de stalenband. :wink:

@Boetje Ik had nog een Hirsch Carbon liggen, da’s toch ook wel een hele goeie optie van je.

't Komt er zo uit te zien dan, inderdaad niet al te dressy, beetje sportief en ook WR. :slight_smile: Ga ik vandaag eens even dragen. Allen jammer van de Oris sluiting, die past hier niet op… maar ja, da’s een luxe probleem.

1 like

Toch leer, 'k vind em best stoer zo :slight_smile:

Hm. Op zwart leer zonder print wordt 'ie wel erg dressy, maar wel mooi. Ik dacht ik deel het nog even. :smiley:

Hm. Op zwart leer zonder print wordt 'ie wel erg dressy, maar wel mooi. Ik dacht ik deel het nog even. :smiley:

Een lederen band die mooi aansluit op de kast geeft een heel andere look, zie b.v. mijn FC:

Gr. Marc

1 like

vind het om staal niet bijzonder, op leer is het een topklok. Lekker variëren met bandjes van @Ko zou ik zeggen :slight_smile:

1 like