Op 10 juni jl. heeft Autodromo de Group C Turbo Sport in drie kleuren de wereld in geslingerd.
Mooi formaat met zijn 38,5mm als je het mij vraagt.
Ben benieuwd naar jullie mening en voorkeur qua kleurstelling!
- Silver
- Gold
- Grey
Op 10 juni jl. heeft Autodromo de Group C Turbo Sport in drie kleuren de wereld in geslingerd.
Mooi formaat met zijn 38,5mm als je het mij vraagt.
Ben benieuwd naar jullie mening en voorkeur qua kleurstelling!
alle 3: lelijk
Als het alleen om de kleur gaat, ben ik nogal saai en dan zou ik grijs (of zwart) nemen. Maar dit is niet het type horloge dat ik zou kopen, dus ik laat deze graag maar voorbij gaan.
Niet mijn kopje thee… ![]()
Super cool. Niet voor mij, maar zeker cool. Als ik iemand er mee zou zien is het een conversatie-starter. De gele is het tofst, maar ik zou 'm zelf nooit kopen.
Origineel en onderscheidend is het wel, maar wat mij betreft lang niet zo geslaagd als hun eerdere ontwerpen. Het past overigens wel bij de look en feel van Porsches uit de jaren tachtig en negentig. Ook daar heb ik in esthetisch opzicht helemaal niks mee.
De pushers en kroon die links en rechts op verschillende hoogte zitten trek ik al helemaal niet.
De wijzers zijn wel mooi, met die puntjes eraan. Hoe langer je kijkt naar het ontwerp, hoe leuker 't wordt.
Ik vond het eerst helemaal niets, net als de meeste hier boven. Maar ik had precies hetzelfde als jij, steeds meer sympathie
De kast is CNC geanodiseerd aluminium met een RVS caseback. Dat ze het kunnen maken voor dit geld is wel knap. 415 euro met welkomstkorting.
Tempting, wel leuk naast die Vetta
Vind het wel een mooi horloge! Ben er alleen nog niet achter hoe het anologe display werkt, draaien die wijzers gewoon over dat display heen? Dat is toch geen gezicht… Of is dit een domme vraag?
Helemaal niet. Ik vroeg dit me ook af.
Opvallend horloge verder! Niet mijn smaak. Gelukkig maar, anders was de horlogewereld wel heel erg saai. Maar hij is wel erg gaaf.