Ja, why nut.
Lukt deze techniek ook met een gouden kast?
Doen ze ook!
Wow, ik zou dat zo laten doen.
Beter zo dan een afgekloven kast.
Wie kan dit ? Heeft iemand een adres voor mij.
Heb zelf ook nog een afgekloven Rolex
En dan de vraag…… wat kost je kast zo oplappen?
Ik zou iig beginnen met informeren bij tempus.
Als zij niet lapideren hebben zij vast contacten.
Ik heb wel enkele adressen ondertussen, ik kijk even om ze op te lijsten. Ben nog wat aan het rondvragen wat de kosten zijn.
Zou het voor dit exemplaar zeker overwegen. In combinatie met bezel restauratie zou dat een mooi resultaat kunnen opleveren. De kast ziet er nu eerlijk gezegd niet uit, de hele bolling aan de zijkant is weg.
Mooie opgeknapte Jubilee eraan, nieuw glassje en gaan.
Gewoon laten doen. Resultaat ziet er perfect uit. Je hebt straks dan weer een " nieuwe" Rolex om de pols.
Mee eens! Zou het in zijn geval ook doen.
Als je hem professioneel restaureert heb je er zelf ook meer plezier van, en wat je zelf niet belangrijk vind gaat de waarde echt wel omhoog.
Doen dus.
En?
Heb je nog stappen gezet @Michielc ?
Lijkt erop alsof staal oplassen steeds geaccepteerder is binnen de vintage collectors. Ook is het vaak niet te zien als het door een goede partij gebeurt. Mocht je er zelf blij van worden dan zou ik het zeker doen. Een ‘kleine’ ingreep als dit kan een mega verschil maken voor de look van het horloge.
Wel ziet het eruit alsof de kast nog redelijk dik is eigenlijk, wellicht dat een goede polijstbeurt al genoeg is om de facetten mooi terug te brengen?
Ik vind het echt vakwerk. Persoonlijk zou ik het nooit laten doen bij de moderne Rolexen die ik nieuw heb gekocht ( als er een putje oid in komt ). Maar als ik ooit een afgekloven Rolex vind voor een hele goede deal om zelf te houden zou ik net zeker overwegen.