Mening over Tudor black bay Harrods

Persoonlijk niet mijn kleur, maar ik heb dan ook iets tegen groen in horloges in z’n algemeenheid. Maar wie ben ik? Zo veel mensen, zo veel meningen. Ga er voor als het jouw horloge is en geniet er van.

Allereerst gaat het erom wat jij wilt? Vind je hem mooi: kopen.
Persoonlijk vind ik het een leuke uitvoering die je toch weinig tegenkomt. Ik zou de aanschaf zeker begrijpen, maar zou deze persoonlijk alleen bij Harrods willen kopen. Bestellen, reserveren en een trip plannen om je nieuwe BB op te halen. Hoort bij de fun, lijkt me. Succes met je keuze.

G-Shock x Easy Toys

8 likes

Tja. De Black Bay, en dus ook de Harrod’s versie, is een wat lelijke oversized kast van 41mm, wat op zich niet zo slecht was als ze hem niet 14,9mm dik hadden gemaakt. Juist. Chronografen-dik voor een driehandertje met een niet bijster opzienbarende 200m waterdichtheid. Nog even een keer voor de mensen achter in de zaal: 41x50x15.

Dat hij door z’n hoogte lomp en slab sided oogt, daar helpt de fantastische kleurstelling ook niet bij. Dus zou ik voor een BB58 of BB58 925 in zilver gaan. Want 39mm bij 12mm is een fatsoenlijke maat en je kast oogt niet lomp.

Als ze de Harrod’s kleurstelling in een BB58 kast hadden gepropt had ik er nu eentje in de kast liggen. Dat wel.

Dus als je het niet erg vind om rond te lopen met een duikertje wat zo dik is dat ze er met ruimte over een Valjoux 7750 in hadden kunnen prakken: Ga je gang. Ik heb mijn waterdichte horloges liever minstens 2mm dunner.

7 likes

Of Omega x Swatch, stel je voor…

1 like

Niet slecht maar ik ben bang dat de groen-hype al achter ons ligt

Dat zou mijn keuze ook zijn

2 likes

Mooi ding! Maar voor dat budget is er veel keus

Ik zal nooit vriendjes worden met die urenwijzer, moet altijd aan een cartoon pijpleiding denken. Voor de rest een solide dingafbeelding

1 like

Voorgesteld, ik ben een Tudor fan, dus waarschijnlijk niet helemaal objectief :wink:

De foto’s die je ziet van het horloge, doen hem geen eer aan. Het groen laat zich heel moeilijk vangen of een foto.

Persoonlijk vind ik hem erg mooi “in het echie”, Het groen is echt een hele mooie kleur, maar kan me voorstellen dat het niet ieders “cup of tea” is.

Van mij krijgt hij in ieder geval een like :+1:

Ik zie vooral veel speculanten als ik op dit model zoek. Ongeveer 4500 euro in de winkel en ik zie er een paar die zelfs boven de 7000 euro aangeboden worden.

wow. Persoonlijk vind ik de (in store-) prijs veel te hoog.

Ik vind 'm juist mooier dan de Rolex Kermit, minder lomp. Maar dat is een kwestie van smaak.

1 like

Hoezo een mail sturen? Ik stond in de winkel. :sunglasses:

Als je vanuit NL een mail stuurt krijg je waarschijnlijk als antwoord “nee”. Als je er bent, je gaat een praatje te maken en je ze niet de indruk geeft dat je een wannabe handelaar bent is meestal alles wel verkrijgbaar. Ook bij winkels in NL.

Had je me niet even kunnen waarschuwen dat ik deze term beter in een ‘incognito’ venster had moeten opzoeken? Nu krijg ik ûh, rare reclame in Google … :see_no_evil:

:beers:

2 likes

Rare vraag,
Als deze jou raakt prima toch

Wat interesseert jou nu andere meningen.

Suc6

Iets teveel kleuren in een horloge, zilver/staal, gouden wijzers, zwarte plaat en een groene bezel is teveel voor mij. Daarnaast vind ik de rivets op de band te grof ogen. De groene kleur is op zich zelf dan weer niet lelijk.

Het is gewoon leuk en interessant om al die verschillende meningen te lezen.

1 like

Mooi ding maar niet schappelijk te krijgen tenzij je mazzel hebt als je in Londen bent.

Ja, gewoon een toffe Black Bay :+1: