Mening over Tudor black bay Harrods

Graag jullie mening over de
“ Tudor Heritage Black Bay Harrods 79230G.
Dit model spreekt mij erg aan, wijzerplaat met bezel vindt ik prachtig.

1 like

Vet ding. :+1:

1 like

Dat is toch het enige wat belangrijk is. Jouw geld jouw mening.

3 likes

Ik vind het een vies kleurtje groen en een weinig elegante kast.
Maar wat kan jou het schelen wat ik er van vind? Gewoon voor gaan als je het mooi vind.

2 likes

Bij deze ook de afbeelding. scheelt iedereen weer zoeken.

Het is niet mijn merk. Ik vind het teveel lijken op een Rolex Kermit… maar dan net niet.

Los daarvan is het belangrijkste wat jij ervan vindt. Als het jou aanspreekt en je vindt 'm prachtig. Wat houdt je tegen?

2 likes

Ik vind het veruit de mooiste Black Bay maar zou hem alsnog nooit van mijn leven kopen :+1:t2:

1 like

Houd niet zo van groen in een horloge (heb wel een groen bandje op 1 er van :shushing_face:) maar deze BRG- achtige tint is best OK. Veel beter dan die Sesamstraat-kleur groen van het “moedermerk” (Hulk, Kermit).

1 like

Ik vind het een mooi horloge, kleuren spreken mij erg aan. De meerprijs ten opzichte van de reguliere Black Bay is nogal een ding. Ik mis ook crownguards maar waar ik echt niet tegen kan zijn die riveted links op de stalen band. Brrr

1 like

Vind 'm wel leuk! :beers:

Als je in Londen bent, kopen!
Als je in Nederland blijft, even opletten want er wordt veel snelle winst op gepakt terwijl het ding gewoon in de winkel ligt. Maar ja, dan mot je wel even naar Londen want "in-store only "… leuk dagtripje. :wink:

Met Pinksteren bij Harrods geweest. Lange levertijd. Toen in ieder geval niet op voorraad. Leek Rolex wel. Continue mensen die kwamen vragen naar een BB Harrods.

Ik vind hem ook wel cool. Als je hem zelf in Londen gaat ophalen bij Harrods heb je er ook nog een leuk verhaal bij.

1 like

Dan had je waarschijnlijk een @Offday:drum:
Twee weken geleden was ‘ie gewoon verkrijgbaar.

2 likes

Echt? Gewoon aan de verkoper vragen of van tevoren een mail sturen?

Ik vind dit niet de mooiste bb maar als jij hem mooi vind dan zou ik er voor gaan.

De Harrods associatie staat me tegen. What’s next, de Longines De Bijenkorf? Swatch x HEMA?

6 likes

Mooi, persoonlijk zou ik gaan voor de Bucherer Blue editie, maar dan moet je wel wat met brons hebben. Als het je bevalt: gewoon doen!

Kies wat jij mooi vindt, niet wat de rest mooi vindt!

Oris Lidl Big Crown Pointer date… :rofl::rofl:

2 likes

Als je hem zelf gaaf vind; gewoon kopen!
En niet druk maken om andermans mening.

1 like

Je verwacht bij een BB Kermit onbewust toch crownguards. En in plaats daarvan die grote kale kroon staat… tja…raar

Dan kopen dat ding!

1 like