Ik heb wel eens voorbij horen komen dat een man geen parelmoer witte wijzerplaat kan dragen. Dit zou er dan veel te vrouwelijk uit zien. Volgensmij zie je het ook meer voorbij komen bij dames horloges.
Wat vinden jullie hier van ?
Heeft iemand een horloge met zo een wijzerplaat ?
Dit is er trouwens een uit een groot horloge. Een vriend van mij draagt zo’n horloge met zo’n plaat. Die jongen was vroeger kampioen bankdrukken in Den Haag…
Ik vind het prima. Bovendien ken ik niemand die er iets van zegt in de trant van dat het niet zou kunnen. Het gaat om dit horloge:
Crappy foto, maar hierop is het nog het best te zien.
Deze foto is van betere kwaliteit, maar het parelmoer effect is vrijwel onzichtbaar:
Als een man dat mooi vindt moet hij dat gewoon doen. Breitling heeft elk jaar een Breitling Challenge waar dealers van het merk hun kennis kunnen uitbreiden en testen. Uiteindelijk kun je ook een test doen en als je daar als winnaar uitkomt, kun je een Breitling Chronomat winnen met parelmoer plaat. Wat dit bijdraagt? Helemaal niets, vond het wel erg leuk om te schrijven
Eens. Maar dat geldt ook voor een roze badstof string, een rode konijnenoortjesdiadeem, een strak mintgroen topje met glitters en een My Little Pony snuggie. Dus dat is geen antwoord op de vraag van TS.