Er staat een klok in pre-order die een link vormt tussen deze twee percelen dus er zit – volgens mijn bescheiden mening – wel een rode draad in de verzameling.
kans is dus ook groot dat ik de hele zwik gewoon toch houd.
Maar de incoming past ook heel goed afzonderlijk bij elk perceel.
Nou is mijn vraag aan jullie, als je een perceel zou verkopen, welke dan ?
En het liefst met een reden waarom je voor dat perceel zou kiezen.
Let wel, dit betreft voorlopig een mijmering er staat nog niets te koop.
Ik denk dat je van beide percelen wel afkomt, hier. Mits de prijzen reëel zijn, natuurlijk. Moet zeggen dat ik Crepas wel een interessant merk vind. En het feit dat beide niet meer nieuw te koop zijn (toch?), zou mij ook aan het twijfelen brengen om te verkopen. Maar mijn hart ligt meer bij Seiko. Er gaan in geval van perceel 2 ook ineens wel heel veel mooie horloges weg, imo. Waaronder toch ook een paar bijzondere exemplaren. Dus zelf zou ik lekker de Seiko’s houden. Succes met de beslissing!
@TagEd, Deze zijn inderdaad uitverkocht en worden ook niet meer gemaakt.
@Frans53 Je hebt gelijk beide klokken zijn near mint en full kits met alle toentertijd beschikbare banden. En bij de Cayman (eerste eigenaar) heb ik ook nog de nieuwe Jacob strap en een extra BOR erbij gekocht. (i.v.m. de schuine endlinks)
@hendrik, Met u in gedachten heb ik rekening gehouden met mijn terminologie.
Bedankt voor de input de conclusie is dat - als er wordt verkocht - de Seiko’s zullen gaan.
Eindconclusie is, dat ze allemaal (voorlopig) niet worden verkocht.
Ook niet in de lotjes, zelf zou ik houden:
Crepas cayman
Seiko samurai
Seiko sumo LE
Voor bovengenoemde seiko’s geld ook dat ze lastig te vervangen/aantekopen zijn. De tweede crepas vind ik niets, veel meer 12 in een dozijn, ook t.o.v. De bovengenoemde seiko’s.