Meningen en eventuele ervaringen gevraagd over Splendor SA

Zijn er mensen die met de firma uit de volgende link ervaringen hebben opgedaan, of kunnen zij hun mening hiertoe geven, a.u.b.?

Mijn buurman vroeg mij ernaar vanmiddag en ik zei hem 't voor te leggen hier op het horlogeforum en hem later te informeren hierover.

Nope maar dit hoort in het ervaringen met topic en niet hier.
En zo te zien is er niet een bestaand topic over hier.

1 like

Sorry, mijn fout. Da_Watcher, misschien kan iemand het eventjes verplaatsen, dit topic, een moderator ofzo.

1 like

Ik heb hem even omgezet voor je maar wilde dat niet zo maar doen en vandaar dat ik het even aangaf.

Maar hebben zij iets van je belangstelling? Ik meen dat je vanuit Zwitserland importheffing krijgt als je daar iets zou kopen. Dus hou daar rekening mee en zoek dat wel eerst goed uit.

1 like

Bedankt, Da_Watcher. Nee, het is voor mijn buurman, niet zozeer voor mij.

Ik heb onlangs nog een prachtig automaathorloge gekocht, weet je nog? :wink::sunglasses:

1 like

Ja, dat weet ik nog hoor.
Ok, let op de eventuele bijkomende kosten voor import. Dan is het vaak niet meer interessant en komt er tot ongeveer 23% op de prijs bij.

1 like

Okay, ik zal 't hem zeggen - wanneer het allemaal duidelijk is, verder ook.

1 like

Bbrrrr krijg al buikpijn als ik die website zie.
Verschrikkelijk.

1 like

Sorry, was een dubbel bericht.

Bedankt voor je mening, guus1.

Hhhm, ja. Ik ook eigenlijk en had de link nog niet eens bekeken. Had enkel gezocht of er al wat bekend was hier.

@Matt ik kan dus enkel mijn mening geven over de shop an sich en ik ben zeker niet onder de indruk. Maar goed, dat zegt verder niks.

1 like

Bedankt voor je mening, Da_Watcher.

1 like