Meningen gevraagd rolex of PP voor je partner

Jammer van die tas. Maar, je kunt r met Kerst nog verrassen met de PP !
Doen hoor

Ik vind een quartz voor zo’n bedrag een ‘no go’ hoor :smirk:

1 like

@Kenleaf nu nog even een plaatje van de handtas.
We zitten niet voor niks achter ons scherm te wachten :smile:

1 like

9000 ball’n voor een cadeautje wat de ontvanger maar matigjes boeit?

Da’s op meer dan één niveau een belediging. Voor dat geld zou je verwachten dat je partner begrijpt wat je innerste wens is, en daar iets mee doet. Niet dat ie zijn hobby op jou projecteert ter waarde van heel erg veel zonnepanelen of een vakantie in Japan.

1 like

Het horloge gewoon overhandigen op een mooie plek tijdens de vakantie in Japan…

Helaas is er ook een wachtlijst als die voor rolex stalen sportsmodellen.

Als die er is zal ik een foto van maken.

1 like

Ja, en als het een Birkin is, heeft ze nog iets exclusievers dan de afgebeelde PP of Rolex.
Birkin is nl amper aan te komen voor list. “Grijs” gaan ze voor het dubbele weg.
Vraag maar eens bij Hermes of je een Birkin mag kopen. Grote kans dat ze je uitlachen (tenzij je vaste klant bent).

1 like

Dat is me gelukkig bespaard gebleven. De man voor ons heeft die vraag gesteld :joy: :joy: :joy: :joy:
Maar inderdaad. Het is net als je je eerste rolex wil gaan kopen bij een AD en vraagt naar een stalen daytona.
:joy: :joy::sweat_smile:

1 like

Ja klopt helemaal, en als de Rolex verkoper dan begint te lachen en opmerkt dat je eerst een paar andere Rolexen moet kopen om in aanmerking te komen, dat je dan zegt, ok doe naast de Daytona er dan nog een stalen pepsi en een hulk bij. Dan ben ik toch gelijk een goede klant ?

Ik zou het je vrouw vragen. Ik heb laatst ongevraagd een nieuw horloge voor mijn vrouw gekocht en dat kon gelijk weer terug. Ze vond haar 20 jaar oude nog steeds goed genoeg en mooier ook.