Meningen gevraagd: Welke band past het beste?

Ik ben wat aan het bandenswappen gegaan, en vroeg me af welke band jullie het mooiste vinden (en waarom?) uit onderstaande keuzes. Ik vind ze allemaal wel leuk, met een lichte voorkeur voor de Isofrane…
Ik heb ook de originele rubberen panerai band bij het horloge maar vind die niet zo comfortabel dragen.

Excuses voor de slechte foto’s, hopelijk gaat het zo toch goed om te beoordelen.

Keuze 1:Enzo Mechana “distressed brown”

Keuze 2: Heroic 18

Keuze 3: Isofrane

Keuze 4: Hirsch Carbon met rood stiksel

De eerste band!

1 like

Isofrane. Komt misschien ook door de mega gesp van de bovenste 2 banden. Ik weet dat het bij Panerai hoort, maar ik kan er niet aan wennen…

1 like

Ik vind bij band 1 de stiksels niet mooi.
Voorkeur gaat uit naar band 2 !
Gewoon omdat ik die mooi “strak” vind.
Bij band drie vind ik de gaatjes niet zi mooi, ook al is dat het idee ervan , en bij band 4 vind ik de gesp niet mooi…
Ik zou voor band twee gaan . Maar goed, mij persoonlijke mening dan.

Pieter.

1 like

Keuze 2 heeft mijn voorkeur, maarja smaken verschillen he :smile:

1 like

Band nummer 4, alleen met een andere gesp :wink:

1 like

Zonder twijfel de Hirsch Carbon! :smiley:

Gr Max

1 like

Nummer een maar dan met andere/rustigere stiksels!!

1 like

Een gesp wisselen zie ik nog gebeuren, maar het stiksel… :wink:

Ja de gesp bij nr 1 is ook wat te grof idd…Dus een mooi rustig bruin lederen bandje gaan scoren, met kleinere gesp en rustigere stiksels :stuck_out_tongue:

2 likes

Numero uno. Geen twijfel.

1 like

Nummer 1 zonder twijfel de mooiste

1 like

Als ik heel eerlijk ben vind ik geen van de vier banden recht doen aan het mooie horloge. Ik heb echter ook geen voorstel wat beter zou passen. Succes met kiezen :slight_smile:

1 like

Als band 2 grijs / grijzig is, dan band 2. Wel even normale gesp erop. Zo denken mensen dat je iets te compenseren hebt.

2 likes

Om eerlijk te zijn, geen een van de vier getoonde.
Keuze 1, stiksel te druk
Keuze 2, textuur en kleur niet mooi
Keuze 3, ik vind een isofrane niet op een panerai passen
Keuze 4, Carbon look van de band… Nee

Een mooie soepele cognac of bruin leren band met witte / naturele stiksels zou mijn voorkeur hebben.

1 like

Ook mijn idee! Succes met kiezen :wink:

1 like

Ik zou voor 2 en/of 3 gaan, maar net welke voorkeur je hebt voor leer of rubber,
Blijft toch jammer dat een merk als Panerai zelf geen comfortabele rubber banden kan maken.

1 like

Van de keuzes die je geeft, vind ik keuze 2 het best. Zelf zou ik gaan voor een zand of cognac kleurige band met vouwsluiting :slight_smile:

2 likes

Isofrane

1 like

Ik vind de Isofrane met lengte verschil de gaafste combi! :+1:

Ik heb zelf de rubberband van Panerai als extra afwisseling met de croco besteld destijds en vergeleken met een Iso is de Panerai band z´n geld niet waard vond ik.

Was het deze? Panerai op het ene stuk en Officine op het andere?

Groeten,

Noel.

1 like