Meningen graag! Sub tegen Reverso

Ik ook…sub rules :wink:

Sub houden, andere dresser er bij zoeken (ben geen Reverso fan)

Wat je wel zou kunnen overwegen is de huidige Sub omruilen voor een 2-liner no date :wink:

Ik heb meerdere Reverso’s omgehad, soms met de volle overtuiging er een aan te schaffen. Ik vind ze prachtig in de etalage, maar knap nog steeds af ‘du moment’ dat ze om mijn pols zitten. Het klopt (bij mij) niet. Sluit niet mooi aan, oogt te iel en te dik in verhouding tot de optische afmetingen.

Met heel veel andere horloges (waaronder Sub) heb ik hier geen last van.

Ik heb een two-liner 14060 gehad.

Ik spreek dus uit ervaring als ik zeg dat een 14060 absoluut niet kan tippen aan deze vintage 1680 :wink:

Een 5512 of 5513 misschien wel, maar niet genoeg om hem om te ruilen.

1 like

Dit deel ik volledig. Ik heb het tweemaal geprobeerd met een Reverso, maar beide keren na enkele weken terug naar de sub/dweller.

Ik zou een nieuw model sub niet eens ruilen tegen een Reverso, laat staan zo’n prachtige vintage!

Een Reverso is imo prachtig in de doos, niet om de pols.

Sub houden!

De Reverso vind ik zo lelijk!

De Sub is waardevast, en misschien zelfs stijgend! De Reverso denk ik niet!

Lekker sparen en de Reverso erbij kopen!!

Beste,

Ik denk dat ik luister :wink:

Ik probeer nu fondsen te verkrijgen door andere horloges te verkopen.

Heeft iemand hier niet toevallig een mooie stalen classique of grande taille tekoop (a) ?

Je bent niet goed(ie)

Ruil hem dan (in) voor mijn IWC Portuguese :wink:

U had beter even de hierboven staande reply kunnen lezen :wink:

Ik ben een grote fan van reverso’s en niet van Rolex. Maar hier wil je een niet zo mooie reverso ruilen tegen een prachtige vintage 1680.

Nooit gedacht dat tegen een reverso en voor een rolex sub ( weliswaar vintage, toen ze nog geen bling bling waren) zou adviseren. :smirk:

Ik zou het doen, die numerals man prachtig. En (wit) goud heeft altijd toch een zekere aantrekking.

Geen idee van de geldwaarde van de twee

Ik zou het niet doen.
De sub is in mijn ogen gewoon een “echte” klok, die ook na zoveel jaar nog steeds gunstig is qua inruilwaarde.
Een reverso is zeker een mooie klok, echter door die toch wel kleine maat vind ik hem geweldig bij een dame, en een heel stuk minder bij een man.
En inruilwaarde gaat met flinke stappen achteruit .
Niet dat het heel belangrijk zou moeten zijn maar mocht het eventueel meespelen…

Mocht je hem toch echt willen, wat ook begrijpelijk is, zou ik hem erbij kopen en niet in plaats van.

Succes !
Pieter.

Misschien als 't een prachtige Reverso zou zijn tegen een doorsnee Sub. Maar wat is dit voor een exemplaar! Ik zie weinig 1680’s met zo’n prachtige patina, in zo’n mooie staat.

Mocht je 'm toch willen verkopen, ik wil 'm!!

Weet je wat…Ik geef eens een ander geluid om toch wat variatie in dit topic te krijgen. Ruilen die hap! Gewoon voor die JLC gaan!!

Hahahaha, echt niet!!!

Ik wil me nergens mee bemoeien…maaruhh… Sub houden en lekker dragen!!

Hoe kom je er bij … toch geen vergelijkt.
Sub zo wie zo !

Daar is je antwoord, je gaat hem missen dus niet doen…

Een sub is toch ook behoorlijk onder de radar? Die dingen vallen veel minder op dan wij denken, slechts twee keer een opmerking over gehad en dat was van mede subbers…

1 like

Het wordt doorsparen en kopen denk ik.

Want het is toch wel een goed duo:

2 likes

Wat een absurd contrast :hushed:!!! Heel verstandig dat je de Sub behoudt.